Muistaako kukaa kyseistä sarjaa? oon koittanu ottaa selvää mistä saisin kyseenomasen sarjan tunnarin itelleni,jääny pahasti soimaa päähä
Tuskin siitä on mitään soundtrackkia julkaistu. Kyseiseen sarjaanhan musiikin teki Johnny Lee Michaels. Hyvin hankala voi olla löytää jos ei itse irrota sitä tunnaria esim vhs-nauhoitteesta. http://www.imdb.com/title/tt0287929/
Katsoin juuri ko. sarjan ja huomasin että sehän on kuvattu suurimmalti osalta tuossa 300m säteeltä kotoa. Eipä oo paljoo paikat 16-v muuttunut.
Eipä tullut muuten huomattua tuota. Edit, Toinen minkä itse huomasin oli siinä kun ne ajo kännis rallia siellä hiekkamontulla vanhalla Corollalla, niin siinä on välillä ehjä tuulilasi ja välillä ei lasia ollenkaan. (lommotkin oikeni kun kuvakulma vaihtu)
"Edit, Toinen minkä itse huomasin oli siinä kun ne ajo kännis rallia siellä hiekkamontulla vanhalla Corollalla, niin siinä on välillä ehjä tuulilasi ja välillä ei lasia ollenkaan." ---------------- Jep,tuon muistan, heh.
muistaakos kukaan sitä minisarjaa missä muistaakseni kolme ongelmanuorta mm. lintsailee koulusta ja varastelee kaupungilla. kuvattu tampereella ja hervannassa. jotenkin mielessä pyörii nimi "kultainen nuoruus" mut se ei kai se ole..