onko ohjelmaa jolla voi muuttaa divx pakatut avit tavallisiksi aviksi tai mpegksi??? vai onko tämä ees mahdollista??
Ja jos TMPGEncin laatu ei miellytä kannattaa kokeilla Cinemacraft Encoderia.. Itselläni ainakin laatu on aivan toista luokkaa kuin TMPGEncillä.
Aika lailla asetuksista kiinni, IMHO TMPGEnc parhaalla laadulla (Motion search precision->Highest/Slowest tms) hakkaa CCE:n MPEG-1 -pakkauksessa ja CCE pätkii TMPGEncin joissain tapauksissa MPEG-2 -pakkauksessa. Ja CCE maksaa tuhat taalaa
Olen itsekkin todella samaa mieltä. Motion search precision ja 2-pass TMPEG on mielestäni ihan yhtä hyvä ellei parempikin kuin tuo CCE. En muista äkkisilteen oliko 2-pass VCD:ssä mahdollinen mutta ainakin SVCD se tekee uskomattoman paljon parempaa laatua. CCE voisin haukkua niin matalimpaa helve... se ei ole ollenkaan kyllä maineensa arvoinen. TMPGEnc on todella hyvä ja suosittelen sitä todella lämpimästi. Ja vielä minullakin on pieni kysymys mitä ihmettä tuo IMHO tarkoittaa. Itseäni kyllä hieman ärsyttää kun pitää kirjoitella tuollaisia lyhenteitä joita sitten ulkopuoliset ei tajua. Itse olen tuollasia IMHO lyhenteitä nähnyt miljoonittain esim. muilla englanninkielisillä foorumeilla mutta ikinä ei ole tullut sen enempää mietittyä.