Auttakaa mua, kone sekoilee!

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Maisseli, Jan 16, 2011.

1. Maisseli

Maisseli Guest

Hei elikkä siis mulla on ollu tämmönen HP Pavilion DV7-2080eo läppäri noin vuoden vasta ja se melkein aina yli kuumenee vaikka en tekis paljoo mitään vaikka leffaakin kattois niin kone sammuu kesken leffan, ei oo kiva asia. :/ Sit kone välillä sammuu itestään vaikka ei ois ees kauheen kuuma. Toi läppärin hiirikin alko hyppiin ihan ihmeellisesti ja paineli aina kaikkee kauheen helposti niin ostin sit langallisen hiiren tähän. Välillä tekee myös sillein että jumittuu ihan kokonaan kone ja alkaa pitää kauheeta ääntä silloin pitää kone sammuttaa ainoastaan painamalla virtanappia aika kauan pohjassa. Viiruksia ei tietääkseni ole. Niin ja hidastunu on aika paljon.
    Olis kiva, jos voisitte edes vähän kertoa mikä tässä koneessa ois vikana. Mun on pitänyt viedä tämä huoltoon, mutta ei ole tullut aikaseks vielä :D

Last edited by a moderator: Jan 16, 2011
  2. Joensuu

Joensuu Active member

Trophy Points:
    68
  3. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Valitettavasti toi skannaus ei toimi kuin IE surkeassa selaimessa........

4. Joensuu

Joensuu Active member

Trophy Points:
    68
    Ohjauspaneli> käyttäjätilit> muuta käyttäjätilien valvonnan asetuksia vetäse säätö alaasentoon käynnistä kone uudelleen ja kokeile toimiiko skannaus, tämä toimii nimenomaan IE selaimilla.

Share This Page