Ylläpito voi poistaa tämän saman viestin toisessa viestiketjussa johon se vahingossa meni. Laitan tämän uuden otsikon alle asian kiireellisyyden takia. Voitteko auttaa mua käännöksessä Play.comin kanssa? Ensimmäistä kertaa tilasin sieltä yli kk sitten, ja heti tuli ongelmia. Maksettu on ja kuulemma lähetetty yli kuukausi sitten. Mutta en vain ole peliä saanut!!! Olen pariin otteeseen laittanut meiliä sinne, vastauksia ei ole tullut. TÄmä peli olisi ollut joululahja ja harmittaa tosi paljon kun ei taatusti enää kerkiä jouluksi vaikka ajoissa tein tilaukseni. Tänään vihdoin tuli vastaus(jota en ymmärrä), pitääkö siis lähettää sähköpostilla info että en tosiaan ole saanut peliä vai mitä tämä tarkoittaa? En ala lähettämään mitään kirjettä sinne, mielummin sähköpostia. Enkä tajua miksi taas pitää ilmoittaa etten peliä ole saanut, olenhan jo kahdesti siitä ilmoittanut heille! Hermot menee!!! Autatteko käännöksessä: "We are sorry to hear you have not received your Play.com order for : (tässä on pelin nimi jonka tilasin) In order for us to issue you with a replacement / refund (please delete as appropriate) we require a signed confirmation from you so that an official Royal Mail investigation can take place. Details of your missing item will be sent to Royal Mail as part of our ongoing efforts to ensure that our customers receive the items dispatched to them. In order to confirm that you have not received the above item please sign this letter below and return it to us at the following address: Play.com Claims Dept. PO Box 1159 FREEPOST BELFAST BT1 9HG Alternatively you can send a scanned copy of this signed form to CNRF@play.com We aim to review all claims within 3 working days from receipt. Please notify us immediately should the item arrive before you have returned this declaration. Once your claim has been approved we will issue you with a replacement and send a confirmation email. Kind regards, Play.com Declaration The details requested below do NOT refer to any replacement that may have been sent to you since the original was reported missing. Has the order been received yet ? YES / NO . If YES, what date ___/___/___ I (nimeni) confirm that the above item has not been received at the delivery address listed. I will contact Play.com immediately should the original item arrive and understand that failure to do so will result in a charge for the replacement."
Niin todellakin tulostat sen sähköpostin. Sitten ympyröit "Has the order been received yet ? YES / NO . If YES, what date ___/___/___ " kohasta tuon "NO" ja jätä päiväys laittamatta. Kirjoitat nimmarisi ja vaikka nimenselvennyksen. Skannaat ja lähetet s-postilla osoitteeseen: CNRF@play.com
Ok, eli siinä pitää kertoa (taas) että en tosiaan ole saanut peliä. Kiitos tiedoista =) Ainoa pikku ongelma on, ettei minulla ole skanneria. Mutta eiköhän tuo onnistu että tekee allekirjoituksen vaikka kuvankäsittelyohjelmalla tms. Ärsyttää kun Play.com tekee asiat näin monimutkaisiksi!!!
Digikameroilla saa kanssa kuvattua tarpeeksi tarkan kuvan (esim. Neteller kelpuuttaa skannerin sijaan digikameralla otetut kuvat papereista).
Joku tuolla play:ssä on ilmeisesti alkanut mättää isommalla kädellä. Mulle on käynyt viimeisten tilausten (jo useampi) kanssa siten, että laskutushinta on huomattavasti korkeampi kuin mainostettu hinta. Viimeksi visalta oli napsaistu lähes viisinkertainen summa siihen nähden mitä piti. Aika monta sähköpostia olen asiasta kirjoittanut, mutta mitään muuta replyä tuolta ei saa paitsi automaattivastauksia "asia on siirretty toiselle osastolle" tms, eikä mitään sen jälkeen. Prosessi on kesken... Lisäksi tuoreessa muistissa on sellainen tapaus, että tilasin cd:n jonka hinta oli alle 7 euroa, ei kuulunut postiluukun kolahdusta - katsoin viimeisten tilausten luetteloa: tilaus oli peruttu (ei itseni toimesta) ja levyä myytiin sillä hetkellä 22 eurolla. Hinnoitteluun ei oikein ole enää missään suhteessa luottamista. Vähän ihmettelen, kun pitkään kaikki on mennyt ihan ok (aika paljon tavaraa tilattu) ja sitten yhtäkkiä tilanne muuttui ihan täysin. Nyt on tullut enemmän "virheitä" kuin onnistumisia. Mun osaltani loppui näiden kanssa pelleily.
Laitoin Play.comiin heidän pyytämänsä(yllä) valituslapun sähköpostilla. Heiltä tuli viikkoja tuon jälkeen meili jossa kertoivat ettei sitä peliä ole enää saatavilla. Laitoin sitten heidän sivujensa kautta palautteen, että voisivat sitten maksaa tililleni takaisin sieltä veloitetun summan. Vieläkään maksua ei ole kuulunut vaikka meilistä on yli kuukausi!!! Itse tilauksen tein marraskuussa 2010 Mihinkähän tahoon tässä ottaisi yhteyttä että saisin omani takaisin??? Osaako kukaan neuvoa? Ei kannata tilata Playsta, siellä on äärimmäisen hankalaa hoitaa asioita jos ongelmia tulee
Kirjataanpaa tähän oma tarinani kyseisen puljun kanssa: Tilasin Gran Turismo 5:n 25.11, tilaus ei koskaan saapunut minulle. Otin play.comiin yhteyttä ja sain heiltä tuon täytettävän lomakkeen, jonka lähetin heille 26.12. Tämän jälkeen ei sitten tapahtunutkaan mitään, vaikka kyselin heiltä asiasta useaan otteeseen. Ainoastaan yhteen viestiin vastattiin ja siihenkin pelkästään "Asia on siirretty sopivalle osastolle." Lopulta 21.2 sain vahvistuksen uuden paketin lähetyksestä ja pari päivää myöhemmin peli saapui. Juuri äsken kävin antamassa heille palautetta heidän toiminnasta ja pyynnön mahdollisesta hyvityksestä, saas nähdä miten käy. Kaiken kaikkiaan en todellakaan voi itsekään suositella play.comia, enkä itsekään aio heiltä enää tilata ellen saa todella tuntuvaa hyvitystä tuon GT5:n odottelusta.
Nyt sain rahani takaisin. Play.comiin en ole silti tyytyväinen enkä ikinä tilaa heiltä enää mitään. Palvelu on täysin ala-arvoista jos ongelmia tulee. Miten vaadit korvauksia heiltä? Itse ei tullut mieleenikään vaatia korvauksia, mutta tarkemmin ajateltuna minusta pitäisi saada korvauksia tuollaisesta palvelusta ja asioiden hoitamatta jättämisestä. Vastaukset kestävät kohtuuttoman kauan =( Uskomattoman kauan sinunkin tilauksesi kesti!!!
Pistin heidän asiakaspalveluun viestin, jossa selitin tilanteen ja kyselin mahdollisia hyvityksiä. Vastaus tuli tuossa jonkin aikaa sitten sähköpostiin ja pisti hiljaiseksi. He pahoittelivat sitä, etten ollut saanut tuotetta ja käskivät odottamaan pari viikkoa ennen kuin ilmoitan paketin hävinneeksi. Varmuuden vuoksi luetutin lähettämäni viestin vielä parilla kaverillakin varmistaakseni, ettei siinä ollut tilaa tuon kaltaiselle väärinkäsitykselle. Vaihtoehdot on joko etteivät he olleet lukeneet viestiä kunnolla ja vastasivat vain copy-pasteamalla jonkun perusviestin tai sitten tuo olikin vastaus johonkin viikkoja sitten lähettämääni viestiin. Jokatapauksessa olen päättänyt itsekkin unohtaa koko kyseisen puljun olemassaolon. Nyt täytyy vain löytää jokin uusi paikka mistä tilailee nuo ps3 pelit, suomen kauppahintoja en niistä viitsi kovin helpolla maksaa.
Järkyttävää heidän asiakaspalvelunsa! Yksi mitä olen suosinut on http://www.thehut.com Heidän kanssaan ei ainakaan vielä ole tullut minkäänlaisia ongelmia
Voin kyllä sanoa että kyllä play hoitaa asiat paljon paremmin kuin thehut/zavvi. Kokemusta on play kanssa yli 50 tilauksesta ja thehut ja sisar yhtiö zavvista joku 30. thehut/zavvi yleensä halvempia kuin play, mutta tavara määrät pitää harvoin paikkansa ja tilauksia eivät anna peruuttaa jos (ja yleensä heti) kun pistävät tavaran tilaksi: packing, ja se pistetään vaikka tavaraa ei olisi.
PS3 peleissä ei ole aluerajoituksia, joten voit tilata pelit ihan mistä päin maailmaa tahansa. http://www.play-asia.com http://www.idealo.de http://www.amazon.co.uk http://www.amazon.com http://www.sendit.com http://www.amazon.de http://www.blahdvd.com http://www.amazon.co.jp http://www.mymemory.co.uk Amazon.co.uk ja MyMemoryn asiakaspalvelusta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Muiden putiikkien kanssa ei ole ollut (vielä) ongelmia toimituksissa.