haluan pelata counter-strike peliä eikä mulla oo viä mitään. mitä tarvii ladata ym. että pääsen pelaan? auttakaa tyhmää.
Tampereella monet liikkeet myyvät noin kymmeneen euroon tuota perus-half-lifea. Itse cd:tä et tarvitse mihinkään, mutta keyn ongit kotelosta, haet steam installerin jostain (vaikka www.peliplaneetta.com:sta), asennat pelin ja luot steam-accountin tuolle keylle, omalle nimelle ja stabiilille sähköpostiosoitteelle.
vaikeeks menee.... ennen vaan asennettiin counter half lifen päälle... taidan jättää pelaamisen muille...
No ongelmia? Joo osta saman tien Counter Strike Condition Zero... Niin et tarvii mitään half:... Ja siinä voit harjoitella yksin pelii ja siinä on steami jo valmiina.. Eli steamin lataat pelistä... kun pistät steamin latautuu niin kone kertoo sulle enkuks mitä sun pitää laittaa jos osaat enkkuu.. JA SIITÄ EI TARTTE MAKSAA MITÄÄN... TÄÄ PELI MAKSAA GIGANTISSA 25e Ja max muissa kaupoissa 35e...Ole hyvä
Mutta jos ei halua pelata CZ:taa vaan ainoastaan CS:ää. Halavemmaksi tullee, mutta jokainen päättäköön kohdallaan. Itse en ole tuohon CZ:aan vielä tutustunut. Voiko sillä pelata muita HL:n modeja Steamin kautta?
CZ:lla aukeaa myös muut HL modit. Sen sijaan jos haluaa pelata HL2:n päälle rakennettua CS:Sourcea niin joutuu hankkimaan Half-life 2:n. Vanhan CS:n pelaamiseksi halvimman CD-avaimen saa ostamalla "Gunman Chronicles" -lisälevyn, jota myydään ainakin Dosessa hintaan 8€.