avast ja vanhentunut virus torjunta

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by ugibugi, Feb 4, 2007.

1. ugibugi

ugibugi Member

Trophy Points:
    16
    Minulla avast virustorjunta ohjelma (ilmaisversio) lisenssiavaimeni vanheni ja windowsin tietoturvakeskus ilmoitti virus torjunnan olevan vanhentunut. Uusin lisenssiavaimen, mutta koneen tietoturvakeskus ilmoittaa edelleen, että virustorjunta on vanhentunut. MISSÄ VIKA ja VAIKUTTAAKO MITENKÄÄN avastin toimintaan?
    Avastin tiedoissa kohdasta tietoa ohjelmasta näkyy että päivitykset vanhenee 1. toukokuuta 2008?? Tämähän ei kuitenkaan ole lisenssiavaimen kesto aika vai?

Sen verran vielä että haettuani uuden avaimen avastilta ja sen asennettua kaikki näytti hyvältä. Koneen käynnistettyäni seuraavan kerran tietoturvakeskus ilmoitti että avast vanhentunut, kummallista!?

Vaihdoin tietorvakeskukseen kohtaan virusten torjunta -> suositukset -> käytössäni on virustentorjuntaohjelma, jota valvon itse...
    näin konetta avatessa ei tule herjausta, MUTTA MIKSI WINDOWS EI SAA VIESTIÄ OHJELMA AVAIMEN PÄIVITYKSESTÄ? Ennen on päivitystoiminut ihan ok

2. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Joku windowsin bugi tämä vain on..itselläni on myös tuo ruksi tuolla ruudussa "valvon itse" kun ei niitä valituksia jaksanut katsella.

3. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
    Avastin uudelleen asentaminen voisi auttaa, itsellä on auttanut ko. herjaan.

Share This Page