mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
melko sekavaa tekstiä, ootko juonu liikaa energiajuomia?. kai poistit ensin sen microsoft se:n ennenkuin asensit avastin? ja kai rekisteröit sen avastin? ei se mitään maksa. pistät tietoihin vain jonkun e-mail osoitteen, ei sieltä koskaan mitään postia tule kuitenkaan.
No aivan ekana kannattaa opetella käyttämään välimerkkejä koska on ihan hirveeta luettavaa tuollainen teksti ilman pisteitä tai pilkkuja. Kokeileppa ladata ja asentaa se Avast vielä tästä . Ja ethän sä koita asentaa sitä samaan aikaan sen mikkisoftan security ohjelman kanssa? Koneella ei voi/saa/kannata olla kuin yksi virustorjunta kerrallaan. Jos edellä mainitut ei toimi niin lataa tuosta tuo normiversio, päivitä virustietokanta ja skannaa kone täydellä tarkastuksella läpi. Ilmottele miten kävi.. Ps:Tuli vielä mieleen että ethän sä ole blokannu Avastia palomuurista niin ettei se saa yhteyttä nettiin? EDIT: ja kato HeQu kerkis ennen mua ..