Eli mitäs mieltä olette tästä ohjelmasta? Löytää kulma paljon vaarattomia tiedostoja. Ja jotkut ovat kuulemma joutuneet asentamaan käyttiksen uudestaan kyseisen ohjelman takia. Itse tätä ohjelmaa käytän ja olen ollut tyytyväinen vaikka löysikin paljon vaarattomia internet explorer activeX tiedostoja ja väitti mainosohjelmiksi.
No se on hyvä ilmaiseksi,ohan noita avast jonka pitäis olla parempi, toi 8 sisältää myös antispyware ohjelman ja noin 6 ohjelmaa tunnen ,jos luulet saastunees, tehdään nyt selväks se ,että sitä oikeata ei löydy , kaikki saastuu joskus , sehän ei kuitenkaan tarkota ,että ne naiset ois halvalla ostettuja!
loistava ohjelma. mun mielestä hakkaa 200-0 kaikki avastit ja antivirit. mutta loppupeleissä nää on makuasioita. itse en tykännyt avstista, enkä antiristä yhtään. avg 8.0 on huomaamaton ja mulle ainakin ihan jees. mitään ongelmia ole ollut
Kylläpä toi AVG 8.0 on toiminut hyvin kun ajattelee et se on ilmainen. Hyvin on löytänyt sellaisia viruksia joita esim. F-secure ei löytänyt. Oma henk.kohtainen arvosana 10+ ja olen laittanut sitä muiden "persaukisten" koneillevirusturvaksi. Eityinen + tulee hyvästä s-posti tarkistuksesta. Blokkaa tosi hyvin roskapostin. -E-
Ilman ongelmia toimii mullaki. Vaihdoin Avast:in tähän AVG:en, koska ei kiinnostanut joka vuotinen uudelleen rekisteröinti, kun siinä ilmeni vielä ongelmia.
sanokaapas sotkivatko f-secure internet security 2008 ja avg 8.0 free toisensa? (jäin kaipaamaan antispywarea ja kun se nyt on osa avg-8-free:tä) joten kysyn onko jollain uhkarohkealla ollut kanttia kokeilla näiden kahden sekakäyttöä.
Hei. Itse olen pitänyt vanhasta 7.5 versiosta erittäin paljon, joten haluaisin tämän 8.0 version toimimaan. Kuitenkin ongelmia ilmenee asennuksessa. AVG:n setup ohjelma ilmoittaa: "Conflicting anti-spyware product detected. Setup has detected ewido anti-spyware or ewido anti-malware installed on your computer..." Ja ei suostu jatkamaan eteenpäin. Poistin kaikki edellsiet spy-ware ohjelmat, mutta se ei positanut ongelmaa, mitä tehdä?
ELi näköjään sun koneellas on Avg-antispyware tai Avg antimalware. Poista se eka ja sit asenna uudestaan..
AVG 8.0 -versio löytää ainakin rekisterista kilo kaupalla vääriä positiivisia. Siitä tulisi jonkun englannin kielen taitoisen tehdä raportin avg:n supportiin: support@avg.com. Saa multa sitten linkin raporttiin!
@Hanger Sulla on sitten Spywareblaster koneella ja se taitaa ne spywareblasterin estetyt rekkarit luulla FP:ksi...
On Avast! Home Editionissakin vakoiluohjelmien tunnistus. HUOM! Antivirin ilmaisversiossa ei ole vakoiluohjelmien tunnistusta, vaikka maksullisessa se on paras kaikesta ainakin AV-comparatives.org -testien valossa.
Shceikki Poista ohjauspaneelin kautta AVG, jos et oo viel poistanu poista Grisoftin kansio program filesistä Lataa ja aja ccleaner. Kannattaa puhdistaa myös rekisteri samaisella ohjelmalla. Sen jälkeen koita asentaa uudelleen Jos ei ala toimiin niin regeditillä voi poistaa grisoftin/ewidon kansion HLM -> software alta, jos ei oo muita avg ohjelmia kokeella.