Avg internet security, antivir + Zone Alarm vai f-secure?

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by megazone, Feb 18, 2007.

1. megazone

megazone Guest

Eli mulla on nyt AVG internet securityn maksullinen versio ja tuntuu ettei sen palomuuri jaksa oikeen pysäyttää ohjelmia.Ja latasin siihen rinnalle ZoneAlarmin ja laitoin avg palomuurin pois päältä.Onko tämä paras mahdollinen yhdistelmä vai oisko antivir parempi virusturva?

(F-Secure 2006 löytyy tuolta hyllystä) mutta f-secure vie prosesseja todella paljon.

Mikä paras yhdistelmä ja turvallisin?

ps. hausta kyllä etin mutta parempi saada noitten kolmen ohjelman vertauksia .

2. marlut

marlut Regular member

Trophy Points:
    26
    Noista ohjelmista en osaa sanoa mitään, mutta miksi maksat AVG:stä? Kun voit ihan hyvin laittaa ilmaisenkin AVG:n. Minulla on heppoisampi kone, mutta siinä pyörii AVG Anti-Virus Free -viruksenesto-ohjelma ja palomuurina ilmainen ZoneAlarm.

http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5#avg-anti-virus-free
    Tuosta saat ilmaisen AVG Anti-Virus Free 7,5:n.

http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp
    Tuosta esim. ilmainen ZoneAlarm 70.302.000. Tosin minun ZoneAlarm näytti olevan mallia 6.5.737.000.

Mutta pitää tietenkin poistaa maksu-AVG. En tiedä, miten siinä tapauksessa poistetaan, kun siitä maksetaan. Voihan olla, että kannattaa käyttää, kunnes maksuaika päättyy. Mutta itseppä päätät, maksatko vain käytätkö ilmaisia. Minä olen ehdottomasti ilmaisten kannalla.

Last edited: Feb 21, 2007
  3. Kellopeli

Kellopeli Guest

Vois kerrankin jättää selittelyt sikseen ja todeta vaan ne parhaat ohjelmat vuosien säätämisen jälkeen:

Virustorjunta: Norton
    Palomuuri: Norton, Zonealarm
    Internet Security: Norton
    Antispyware: Norton, AVG Antispyware

Siinäpä ne. Norton 2007 IS on oikeasti kevyt, toisin kuin 2006 oli vielä todella raskas.

Last edited by a moderator: Feb 21, 2007
  4. megazone

megazone Guest

Laitoin yksinkertasesti vaan f-securen päälle.Kyllä se mun koneessa hyvin pyörii.

Share This Page