Mulla on useita avi leffoja, joita en saa poltettua suoraan dvd:lle koska n. 700 megan leffaa ei onnistu polttamaan levylle kun sonyn polttosofta herjaa että ei mahdu dvd-r levylle. Avi tiedoston pakkaaminen ei onnistu, lisäksi olen muuttanut mpeg-tiedostoksi, mutta sony ei siitä huolimatta polta. Nyt ajattelin, että muutan Avin DVD leffaksi, mutta en saa sitä onnistumaan dvd2svcd:llä. Sattuisiko löytymään jotain helppokäyttöisempää softaa?
Tota oletko kokeillut tota polttamista tuolla Nero:n 6 versiolla? Ja ootko kokeillut Firmware päivitystä polttimeen?
Aloita sillä DVD2SVCD:llä ja kun TMPGEnc aloittaa, niin katkaise se siihen. Sitten avaat TMPGEncin, video kohtaan se dvd2svcd:n movie kansiossa olen TMPGEnc project file ja audioon encoded audio. Katsot vaan, että TMPGEncissä on valittuna system(video+audio). Poltossa käytän itse Uleadin DVD Movie factorya, mutta kait se onnistuu muillakin.
Pakkaa ne avit TMPGEnc:llä Mpeg2 muotoon(video+audio DVD pal) ja sen jälkeen yhdistät DVD Movie Factorylla tai Pinnaclen Impressionilla ja teet jommalla kummalla menut ja poltat vaikka Nerolla Iso/UDF 1,02 versiolla ne siinä VIDEO_TS kansiossa. Tällain mä olen niitä koonnut Impressionilla.