avi-, mpg-, divx-tiedostojen poltto DVD:lle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Juki-87, Jun 11, 2008.

1. Juki-87

Juki-87 Guest

Minulla on avi-, mpg-, divx-tiedostoja, jotka haluisin polttaa DVD-levyllä, jota sitten pystyisin katsomaan DVD-soittimella. Soitin ei ole divx toistolla varustettu. Haluisin myös jonkinlaisen valikon tiedostoille. Mihinkä muotoon muutan tiedostot ja millä tavalla poltan ne DVD:lle? Miten valikon pystyy tekemään?

2. 79atanos

79atanos Regular member

Trophy Points:
    48
    Eli siihen tarvitset video-konvertterin ja niitähän löytyy nykyään moneen lähtöön, osa hyviä ja osa huonoja :) Tuo valikon teko rajaa jo vähän mahdollisuuksia, mutta...

1. Pitääkä olla tekstitystuki?
    2. Pitääkö ohjelman olla ilmainen vai oletko valmis maksamaan?
    3. Haluatko yhdelle levylle useammankin kuin yhden videopätkän, kaikissa ei tätä mahdollisuutta ole.

3. Calicebry

Calicebry Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on elokuva koneellani ilman valikoita. Enkä niitä haluakaan

4. Juki-87

Juki-87 Guest

Kyseessä on karaoke-levyn poltto. Mielellään ilmainen ohjelma saisi olla. Ja haluisin dvd-levylle useamman videon. Koneellakin on valmiina karaoke-videoita.

5. neverlife

neverlife Active member

Trophy Points:
    66
    Jos kyseessä on vain kerran tarvittava käyttö, niin Nero 8 taitaa tarjota 30-free trial pakettia, joka on hyvinkin simppeli ohjelma noitten polttoon. Tietysti voi aina selailla Afterdawnin sisar sivulta muita ilmais vaihtoehtoja, eli http://www.download.fi/ kohdan Video-ohjelmat/DVD-R -ohjelmat alta.

6. Pupa86

Pupa86 Member

Trophy Points:
    11
    Mites toi sama homma onnistuis WinAVI:lla? Joku sanoi että jos kansiossa samannimisenä myös tekstitystiedosto, niin softa osais automaattisesti lisätä tekstit, mutta itse en ainakaan saanu tätä toimimaan.

Share This Page