hei. olen aivan käsi näitten pakkaus ynnä muitten ohjelmien kanssa. Tilanne on tämä. Haluaisin huvin vuoksi katsella kännykästäni videopätkiä. Tämä kuitenkin vaatii sen, että saan pienennettyä videon näytön kokoon (176*208). Tään olen käyttänyt virtualdubmodia. Opastakaa mua kuitenkin, miten saan tiedoston koon (resoluution) muuttumaan, ja vielä pakattua sen kooltaan pienemmäksi tiedostoksi?Kiitos.
Mikä kännykkä on kyseessä? Kaikki kännykät ei osaa toistaa avi.tiedostoja, vaan vain 3gp.tiedostoja. ImTOO 3GP Video Converter ohjelmalla avin saa muutettuu 3gp:eeks, jolloin koko myös pienenee. Jos haluu kuvan pitää hyvänä, niin tonne: http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0079.html
Virtualdub:issa video ja Filters ja sitten Add... Resize ja ok ja sitten se haluttu koko. Tämän jälkeen Video -> Compression ja haluttu codec ja sitten Configure ja bitrate vaikka 250 kbps ja single pass (sen jälkeen File valiosta Save as AVI) ja katso jaksaako puhelin pyörittää sitä, jos ei jaksa niin laske bitratea tai valitse toinen codec.