Ohjelmana käytän TMPGEnc 2,59...plus ja laatu on luvattoman huonoa, huonompaa kuin antaessa neron muuttaa AVI:a. Ennen käytin versiota 2,53:ta ja se teki hyvää jälkeä (=katsottavia). Asetukset on (luultavasti?) samallalailla kuin aiemmassa versiossa, eli olen tietääkseni vain muuttanut sen asetuksen joka liittää tekstin kiinteästi VCD:hen. Olenkohan kämmännyt jotenkin asetuksissa? Vai onko toi 2,59 versio todellakin huonompi kun aiempi 2.53 versio? Kuvista tulee piksellimössöä(=surkeeta katsottavaa).
no just kokeilin tuota uudempaa versiota mutten laittanu tekstejä ja mulla tuli ainakin saman näköstä ku 2.53:lla. Jospa se sittenkin on asetuksista kii?
Täytynee ruveta viilaileen ja tarkistelemaan asetuksia. Mitä lieneen oon sähläillyt, mut kuvanlaatu on huonoa.
Niinpä juuri olen tehnyt. Oli koneella vielä yksi valmis tiedosto polttamatta ja avi kans. Muutin sen uudella ja laatu oli todellakin surkeaa. Jopa tekstit olivat suttuisia. En ollut ottanut ylös asetuksia 2,53:ta, joita siihen tein(taisin päivittää varmuuskopiotkin ohjelmista, joten paluuta 2,53:een ei ole). Pitänee vielä etsiä asetuksista jotain...testailla ja kokeilla.
Sieltä se löytyy, käsittääkseni mitään muutoksia pakkausrutiineihin ei ole tehty pitkään aikaan, vaan muutokset ovat muualla softassa.