AVI.tiedoston ja ajallaan kulkevan tekstin yhdistäminen yhdeksi tiedostoksi (ja tallennus DVD:lle)?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Annapa, Jan 26, 2008.

1. Annapa

Annapa Member

Trophy Points:
    11
    Olen todella aloittelija näissä hommissa, mutta sen verran pitkälle olen päässyt että olen onnistunut lataamaan avi.tiedoston ja liittämään siihen tekstit BS-Playerilla niin, että ne tulevat ajallaan. Nyt harmittaa se, että jos jätän ohjelman katsomisen kesken ja sammutan koneen niin joudun lisäämään leffaan tekstit uudestaan ja tekemään myös ajoituksen uusiksi, mikä on kovin työlästä..

Miten siis saisin tallennettua yhdeksi paketiksi kertaalleen BS-playerilla yhdistämäni ajallaan kulkevan tekstin ja leffan niin ettei samaa tarvitsisi tehdä enää ikinä uudelleen?

Tämä helpottaisi myös sitä että voisin edioida kaikki leffat valmiiksi ennen kuin alan katsomaan niitä... On meinaan kohtalaisen rasittavaa juosta TV:n ja tietokoneen välissä säätämässä tekstejä yms joka kerta uudestaan (olen yhdistänyt tietokoneen ja TV:n johdolla, niin voin katsoa TV:stä)

Entäpäs jos Avi:n+ajallaan menevän tekstin saa yhdistettyä yhdeksi tiedostoksi niin kuinka sen saisi poltettua DVD-RW levylle niin, että voisi katsoa DVD-soittimella joka ei tue Divx -toistoa?

2. Noranti

Noranti Regular member

Trophy Points:
    26
    Muuta tekstien ajastus pysyvästi oikeaksi Subtitle Worksopilla niin ei tarvitse joka kerta säätää. Kun vielä muutat filmin ja tekstin nimen täsmälleen samaksi loppupäätettä (.avi ja .srt tai.sub) lukuun ottamatta niin tekstit tulevat itsestään mukaan (kunhan ovat samassa kansiossa koneella). Tekstin kiinni polttamisella et voita mitään mutta huononnat kuvan laatua.
    DVD-kiekolle Polttoa varten muuta .avit videomuotoon ConvertXToDVD :llä http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/vso_divxtodvd2_fin.cfm jolloin saat tekstit mukaan kans.

Share This Page