.avi tiedoston rippaaminen

Discussion in 'DVD-R -keskustelu' started by dragonia, Dec 25, 2005.

1. dragonia

dragonia Guest

Mikä olisi paras ilmainen ohjelma .avi tiedoston rippaamiseen .vob, .sub ja .ifo tiedostoihin. Dvdsanta laittaa niitä mainoksia. Kiitos jo etukäteen!

2. acido

acido Regular member

Trophy Points:
    26
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  4. dragonia

dragonia Guest

Kun alan tekemään tuolla DivxToDvd ohjelmalla niin tekstitysvirran luonti kestää todella kauan. onko ohjelma juminut vai meneekö siinä todella niin pitkään?

5. dragonia

dragonia Guest

Teen ensimmäistä kertaa itse dvdtä. Voisitteko kertoa vaihe vaiheelta miten teen dvdn? Elokuva on .avi muodossa. KIITOS!

6. crusoec

crusoec Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo divxtodvd ohjelman hitaus johtuu vain siitä, että käytät ilmeisesti sen ilmaisversiota, joka hoitaa prosessin selkeästi hitaammin kuin maksullinen.

EDIT: Ja tuolta löytyy erilaisia ohjeita avi-->dvd muunnokseen: http://www.nefernetti.com/oppaat.php

Last edited: Dec 25, 2005
  7. dragonia

dragonia Guest

nyt kun olen tehnyt nefernetin ohjeen mukaan ja VIDEO_TS kansioon tulee 2 .VOB tiedostoa niin kun katsoo leffan dvdsoittimella niin tuleeko se yhtenäisenä vai kaksi osaa erikseen?

8. crusoec

crusoec Regular member

Trophy Points:
    26
    Pitäisi tulla yhtenäisenä jos se oli alunperinkin yhtenäinen.

Kun sinne VIDEO_TS kansioosi tuli niitä tiedostoja niin muistithan varmasti poltta ne kaikki CD/DVD :lle.

9. dragonia

dragonia Guest

En ole vielä polttanu mutta ihmettelin miks koneella katsoessa pitää hakea tiedostosta erikseen toinen saman leffan .VOB tiedosto kun ensimmäisen osan .VOB tiedoston on katsonu. Miks se tekee sen kahdeksi eri osaksi?

10. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Avaa sen .IFO tiedoston niin näkyy putkeen.

11. dragonia

dragonia Guest

Millä ohjelmalla se pitää avata? Minulla on ilmaisversio WinDvD 4 mutta se on sulkeutunut. Ja miksi minulla on kaksi .IFO tiedostoa?

12. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  13. dragonia

dragonia Guest

Entäs nyt kun minulla on neljä saman sarjan osaa valmiina niin kun alan polttaa niitä niin niitä ei voi laittaa samalle dvdlle koska tiedostonimet ovat samoja. Tein kaikki osat erikseen DVD formaattiin koska DVD2SVCD ohjelmalla ei voinut tehdä montaa.

14. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    DVDshrink:in re-author toiminnolla saa ainakin yhdistettyä valmista DVD materiaalia.

15. dragonia

dragonia Guest

Pitääkö minun polttaa myös DVDShrinkillä se juttu. Poltin koko yhden jutun nyt sillä ja jaksot tulevat väärässä järjestyksessä! Valitsin kaikki jutut oikeassa järjestyksessä mutta menee silti väärään järjestykseen. mikä vikana?

16. dragonia

dragonia Guest

Tai siis voinko polttaa nerolla? voiko tuota pelkkää pakkausta tehdä dvdshrinkillä ja sitte itse polton nerolla?

17. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    DVDshrink:in Select backup target kohtaan voi valita myös kovalevyn. Jolloin valittuun hakemistoon tulee kasa IFO ja VOB tiedostoja jotka voi sitten polttaa Nerolla.
    http://www.nefernetti.com/nero_dvd-r.htm

18. dragonia

dragonia Guest

Mikä on vikana kun yritän alkaa tehdä DVD2SVCD ohjelmalla hommia niin en voi aloittaa konvertointia, koska se GO painike ei tule vihreäksi?

19. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    DVD2SVCD kaikki pakolliset kohdat valittuna (videopakkaaja ja jne)?

Share This Page