avi tiedostot ei näy

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by jozi, Nov 14, 2004.

1. jozi

jozi Member

Trophy Points:
    11
    eli äänet kuuluu,mut kuvaa ei näy.ffdshow on asennettu,ja olen koittanut toistaa monella eri ohjelmalla.ja kuinka tota ffdshow:ta pitää käyttää??

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. jozi

jozi Member

Trophy Points:
    11
    Ei sit perkele millää haluu näkyy noi videot.ja mites tuolla linkissä pitäis kattoo avaako se noita avi tiedostoja?pitäskö ton ffdshown aueta jotenkin kun avaan avi tidoston,kun mulla se menee suoraan soittimeen??ja pitääkö tohon asentaa joku toinen ohjelma vie?

4. ipzu

ipzu Guest

Siis FFdShow on vain kodekpäkki, joka aktivoituu, kun sitä [bold]soitetaan[/bold], eli ohjelman, taino kodekpäkin ei ole tarkoituskaan avata mitään ikkunaa yms. Mutta suosittelisin tuossa tapauksessa ensinnäkin tarkistamaan, onko ffdshow uusin. Jos sei toimi, kokeile jotain toista kodekkipäkkiä tai asenna kaikki kodekit erikseen (divx, xvid, ac3, ogg yms... ) Ne löytyy vaikka helposti guuglaamalla ja myös afterdawnin ohjelmat-osiosta. Mulla ainakaan ei toi nimenomainen kodekpäkki oikein pelannu, vaan käytänkin kaikkia kodekkeja erikseen.

Aijoo, ja sitten kannattaa tarkistaa, ettei sulla ole asennettuna kodekkeja jo valmiiksi(esim divx), sillä kaksi samaa kodekkia asennettuna aiheuttaa yleensä valtaisan bugin. Noh, näillä eväillä eteenpäin...

5. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    Tolla linkissä mainitulla ohjelmalla tarkistetaan että koneesi tukee kyseisen videon kuvan ja äänen purkua.

Itese poistaisin tuon ffdshown ja asenmtaisin kunno coodekit tilalle eli uusin divx, xvid, ac3 ja joku dvd-softa mpeg-2 varten esim: power dvd ja jos ei vieläkään toimisi niin katsoisin AVIcodec ohjellmalla että mitä tarvitaan lisää... tuo AVIcodec softa on siinä mielessä paremppi kuin tuo gspot koska se tunnistaa enemmän videotiedostoja.

6. icecubus

icecubus Member

Trophy Points:
    11
    [bold]avi-elokuva ei näy[/bold]

Latasin Bridget Jones uusimman eMule, mut ei se suostu toimimaan - mikä on minulle ensimmäinen tapaus pitkään aikaan.

Soittimena: BS Player
    Ladattu: joku Koepi's kodekki tai jotain (en tajuu näistä mitään) :) + FFDSHOW (mikä tää on?)

...mutta ei se vaan tomi. BS Player ilmoittaa "File Can't Open".

7. Mummy

Mummy Active member

Trophy Points:
    66
    icecubus: Jos luet tämän keskustelun läpi niin tiedät mitä teet seuraavaksi :)

Share This Page