eli äänet kuuluu,mut kuvaa ei näy.ffdshow on asennettu,ja olen koittanut toistaa monella eri ohjelmalla.ja kuinka tota ffdshow:ta pitää käyttää??
FFDshow:n pitäisi käynnistyä automaattisesti kun AVI:a(tai muuta FFDshow:lle sidottua materiaalia) aletaan toistamaan. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52202 kurkkaappa tuolla vielä että se FFDshow:n koittaa toistaa noita AVI tiedostoja.
Ei sit perkele millää haluu näkyy noi videot.ja mites tuolla linkissä pitäis kattoo avaako se noita avi tiedostoja?pitäskö ton ffdshown aueta jotenkin kun avaan avi tidoston,kun mulla se menee suoraan soittimeen??ja pitääkö tohon asentaa joku toinen ohjelma vie?
Siis FFdShow on vain kodekpäkki, joka aktivoituu, kun sitä [bold]soitetaan[/bold], eli ohjelman, taino kodekpäkin ei ole tarkoituskaan avata mitään ikkunaa yms. Mutta suosittelisin tuossa tapauksessa ensinnäkin tarkistamaan, onko ffdshow uusin. Jos sei toimi, kokeile jotain toista kodekkipäkkiä tai asenna kaikki kodekit erikseen (divx, xvid, ac3, ogg yms... ) Ne löytyy vaikka helposti guuglaamalla ja myös afterdawnin ohjelmat-osiosta. Mulla ainakaan ei toi nimenomainen kodekpäkki oikein pelannu, vaan käytänkin kaikkia kodekkeja erikseen. Aijoo, ja sitten kannattaa tarkistaa, ettei sulla ole asennettuna kodekkeja jo valmiiksi(esim divx), sillä kaksi samaa kodekkia asennettuna aiheuttaa yleensä valtaisan bugin. Noh, näillä eväillä eteenpäin...
Tolla linkissä mainitulla ohjelmalla tarkistetaan että koneesi tukee kyseisen videon kuvan ja äänen purkua. Itese poistaisin tuon ffdshown ja asenmtaisin kunno coodekit tilalle eli uusin divx, xvid, ac3 ja joku dvd-softa mpeg-2 varten esim: power dvd ja jos ei vieläkään toimisi niin katsoisin AVIcodec ohjellmalla että mitä tarvitaan lisää... tuo AVIcodec softa on siinä mielessä paremppi kuin tuo gspot koska se tunnistaa enemmän videotiedostoja.
[bold]avi-elokuva ei näy[/bold] Latasin Bridget Jones uusimman eMule, mut ei se suostu toimimaan - mikä on minulle ensimmäinen tapaus pitkään aikaan. Soittimena: BS Player Ladattu: joku Koepi's kodekki tai jotain (en tajuu näistä mitään) + FFDSHOW (mikä tää on?) ...mutta ei se vaan tomi. BS Player ilmoittaa "File Can't Open".