Sellanen ongelma ku olen yrittäny pakata avi leffaa dvd muotoon ja löysin näiltä sivuilta ohjeet tuohon avi2dvd ohjelman käyttöön, mutta kun olen esikatselu vaiheessa ni ohjelma ilmottaa, avisource: couldnt locate a decompressor for fourcc xvid (c:/program files\dvd2svcd\temp\prewiew.avs, line 2). voisko joku auttaa olen ihan alottelia vast näissä jutuissa.
saattaa olla että sulla ongelman aiheuttaa tekstitys... kokeile ilman jotta selviää onko se syynä. jos näin on niin kokeileppa vaihtaa tekstityksen formaattia ja muutenkin tarkista vielä varmuudeksi että kaikki asetukset/valinnat on oikein... ja yksi juttu on se ettei vain ole asenneltu "liikaa" kodekkeja eli poista kaikki ja asenna vain tarpeelliset uudelleen ja muista bootata kone siinä välissä.
nyt alkoi kyllä tekemään jotain, mutta en vieläkään tiedä kuinka saan leffan dvd:lle teksteineen... ohjelma teki kyllä jotain audio tiedostoja haluttuun paikkaan, mutta en tiedä miten tästä eteenpäin...
nyt alkoi kyllä tekemään jotain, mutta en vieläkään tiedä kuinka saan leffan dvd:lle teksteineen... ohjelma teki kyllä jotain audio tiedostoja haluttuun paikkaan, mutta en tiedä miten tästä eteenpäin...
selaileppa nämä oppaat läpi niin varmasti löydät itsellesi sopivan vaihtoehdon: http://www.nefernetti.com/oppaat.php http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
oon kyllä plärännyt ko. oppaat monta kertaa, mutta ei vaan toimi oikein. on kyllä kummallista, että ei tule kuin pelkkää audio- matskua ulos. ohjelma ikään kuin lopettaa homman kesken...
Mä oon siis aivan köpö näissä, mutta ongelmani on hieman samanlainen, kun otsikossa: Mä ostin tässä joku aikaa sitten aika hauskan lelun. Sellaisen Archoksen media player/recorderin, jolla voi vetää omalle 20 gt kovalevylle ohejelmaa suoraan analogisesta tv-kaapelista. Mä en toistaiseksi ole käyttänyt omaksi ilokseni koko juttua lainkaan, vaan olen vedellyt levylle nelosen aamuja tytölle. Nyt niitä on jo niin helvatisti, että on pitänyt imuroida niitä koneeseen. Se laite duunaa ne (????????) oletettavasti suoraan .avi tiedostoiksi. Nyt kun on selvinnyt, että mm. Timon ja Pumba ja Ankronikat on suosikkeja, pitäis saada näistä tunnin pituisista ohejelmista "leikattua" pois turha krääsä ja sitten vedellä kokoelma näitä suosikkeja omaksi tiedostokseen ja sitten DivX:ksi ja takaisin Archokselle ja toisaalta ehkä myös dvd:lle katsottavaksi ihan vaan töllöstä. Olen täällä yrittänyt oppia jotain, enkä ole oppinut mitään. On niin pirun vaikeeta kaikki. Mä en koskaan ehdi oikeen kunnolla paneutua hommiin. Tää FFDShow esim. ei sano mulle mitään eikä myöskään koodekit jne...... MÄ osaan kyllä encrypteriä käyttää ja dvdShrinkkiä, kun niissä ei tarvii tehdä mitään ihmeellisiä juttuja. Osaan mä tän koneen omalla videokaappaus-editointi ohejlmalla Cyber Link Power directorilla vetää videokameran jutun konelle ja editoida sitä tarpeellisin osin ja sitten polttaa sen nerolla. Mutta tämä taitaa olla ylivoimainen kuttu,kun siihen tulee tää divx kuvioon mukaan. Mä olen juuri äsken muuntanut (tarviiko mitään muttaa edes?) AVS Converter -ohjelmalla yhden aamushown DivX:ksi jha nyt sitten hämmästelen mitä pitäisi tehdä? Olen täällä kelannut näitä palstoja ja ohelemia ym. läpi tänäänkin usean tunnin, enkä siis ole oppinut mitään ;-) Paitsi, että epäilen, josko tuo homma onnistuisi tämän avulla? : http://www.nefernetti.com/virtualdub_split.htm Osaako joku rohkaista tai tyrmätä suoraan. Kiittäen kaikista kommenteista.
Virtualdub:illa onnistuu esim. mainosten poisto helposti AVI (divx, xvid ja jne) kun "maalaa" sen poistettavan alueen ja painaa sen jälkeen delete:ä. Ei tuo mitenkään ihmeellisen vaikeaa ole, rauhassa kokeilemalla oppii nuo perusjutut aika helposti ja niillä pärjääkin jos sitten pitkälle.