aviin kiinteät tekstit virtual dubilla ongelmia.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by simpu911, Jan 22, 2005.

1. simpu911

simpu911 Member

Trophy Points:
    16
    yritin laittaa kiinteät tekstitykset virtualdubilla ja tein ne nefernetin ohjeiden mukaan.kaikki meni oikein siihen asti että se pysäytti homman noin 75% kohdalla ja ruutuun tuli virtual dub is chrashed tai jotain tommosta. mikä voisi olla ongelma? elokuva on avina ja haluaisin katsoa sitä leffaa sitten divx-dvd soittimaessa kun homma olisi valmis.Vai olisiko helpompi laittaa ihan irtonaiset tekstit elokuvaan.

2. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Samaan olen joskus itse törmännyt silloin vika löytyi avi:ssa. Oletko katsonut sen kohdan missä kaatuu? Oletan että siinä filmissä on joku pieni hypähdys joka saa aikaiseksi tuon crashin. Todennäköisesti irtotekstit myös "karkaa" samassa kohdassa jos avissa on vikaa.

Jos soittimessa on tuki irtoteksteille niin säästyy huomattavasti aikaa kun ei tarvi pakkailla uudestaan. Itse laitoin kiinteitä tekstejä leffaan aikaisemmin mutta kun soittimeen tuli kunnollinen päivitys irtoteksteihin niin ei enää tarvinnut.

3. simpu911

simpu911 Member

Trophy Points:
    16
    miten sä sen teit.tai millä ohjelmalla.oon mäkin tota irtoteksti polttoo kokeillu mut siinä kävi nii että dvd muuttu dvd-romiksi ja oli miltei täynnä niinku pitikin mutta kummiskaa siellä ei ollu mitään.Tarkistin ettei leffassa ollu mitään hypäystä ja olihan siinä.

Last edited: Jan 22, 2005
  4. Michelin

Michelin Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis todnäk tuo pätkä olisi helpoin hakea uudestaan kun .avissa on vika. Tosin en tiedä miten hyvin nuo korjausohjelmat toimii mutta tekstit tulee todnäk karkaamaan jos haluat ne siihen.
    Itselläni ei polttavaa DVD:tä eikä kokemusta siitä mutta polttava CD asemakin riittää.
    Eli poltto vaikkapa CD:lle Nerolla "filmi.avi" sekä "filmi.srt".

Share This Page