kun käyttää yhdistelmää DVD2SVCD\CCE [Cinema Craft Encoder SP] nii iskee tämmöne errori. Executing DVDAuthor. Commandline: "C:\Program Files\DVD2SVCD\DVDAuthor\dvdauthor.exe" -x "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\DVDAuthor.xml" DVDAuthor failed for unknown reasons! For details open: "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\DVDAuthor_log.txt" Mist johtuu? kiitos etukäteen.
En osaa sanoa, mutta jospa tuo loki-tiedosto - For details open: "C:\Program Files\DVD2SVCD\Movie\DVDAuthor_log.txt" valaisisi lisää... ehkä siitä löytyisi jokin vinkki josta ongelmaa voisi alkaa selvittää.
hitsi kun oon niin hätänen kaverin niin poistin ne kaikki...mutta pitää tehä uuestaan jos se errori tulis taas
DVDAuthor::dvdauthor, version 0.6.10. Build options: gnugetopt iconv freetype Send bugs to <dvdauthor-users@lists.sourceforge.net> INFO: Locale=C INFO: Converting filenames to US-ASCII INFO: dvdauthor creating VTS STAT: Picking VTS 01 STAT: Processing D:\DVD Construct\elokuvan nimi\MPlex_Muxed_File00.mpg... ERR: Error opening D:\DVD Construct\elokuvan nimi\MPlex_Muxed_File00.mpg: No such file or directory
Error opening D:\DVD Construct\elokuvan nimi\MPlex_Muxed_File00.mpg: No such file or directory Eli tuota tiedostoa ei ole olemassa tai sitten toi hakemistopolku on väärä.
En ole valitettavasti.. ois niin mukavaa kun sais ton homman toimii.. tää sama ongelma on vissiin aika monella? kun kaverillakin tuli sama ilmoitus..toivottavasti joku nero sais selville mistä tää johtuu.
joo mullakin mätti toi yhdistelmä jotain erroria niin rupesin kääntämään noita avi>dvd käännöksiä dikolla tai virallisesti se on D.I.K.O tässä osoite http://kvcd.net/forum/viewforum.php?f=79 jotain ongelmia on ollut myös ton softan kanssa mutta on tullut myös toimivia levyjäkin
Mä aloin käyttää WinAVI Video Converter:ia mutta laatu on hiukan heikko, ja kokeilin TMPGEnc DVD SC:ria,huomattavasti parempi kuva, mutta se ei polttanut tekstejä mukaan, vaikka VobSub asennettuna ja samanniminen tekstitiedosto on. Mitähän pitäis säätää?
Tuollainen kohta on ainakin perus tmpgenc:issä jossa tuo directshow filtterin arvo pitää nostaa korkeimmaksi että tekstit tulevat mukaan.
Löytyy myös tmpgenc 3.0 xpress-ohjelmasta, jolla itse kääntelin joskus avi -> dvd, tosin ilman tekstejä, mutta pitäs onnistuu kuten vanhallakin versiolla.