Avin poltto nerolla

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by eekka, Feb 23, 2007.

1. eekka

eekka Member

Trophy Points:
    11
    Tästä on jo varmaan kirjotettu, mutta kaikki mitkä olen lukenut on vaan siitä ettei nerolla saa subeja lisättyä aviin, no mulla on aviin lisätty jo valmiiksi teksit virtualdubin vobsubilla ja xvidillä. Eli miten saisin nyt poltettua avin dvdlle mulla on - ja + levyjä. Eli aina ku yritän polttaa tolla nero vision express 2 ni se alkaa muuttaa sitä .nvc muotoon ja siinä menee monta tuntia. Mun dvd soitin kyllä tunnistais avi tiedosto muodon. Ennen kun alan polttaa nero visionilla leffojen koko vaihtelee 550 - 800 mb eli osa menis normaali levyllekkin, mutta kun lisään sen neroon se suurenee aika paljon? eli onko ohjelmaa jolla voin polttaa avin dvd lle ilman tekstitys hässäköitä ja ettei menis montaa tuntia turhaan muuttamisee?

2. Jukiz

Jukiz Regular member

Trophy Points:
    26
    Valitset vaan Data -polton.

3. eekka

eekka Member

Trophy Points:
    11
    Joo mutta tossa nero vision expert kakkosessa ei oo ainakaa mun mielestä mitän pelkkää data polttoa. En ainakaa oo löytäny

4. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Todellakin on, tai sitten se on paska. Jos ei tosiaan ole, voit polttaa oikeastaan millä vain muulla. Ja minun expressissä on ylinpänä data. toisena music jne.

5. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
    Avaat vaan neron ja valitset joko dvd:n tai cd:n riippuen tiedoston koosta ja valitset polta data.

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Nero vision (express) on siis videoiden muuntoon ja polttoon. Tavallinen Nero sitten pelkkään polttoon.

7. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Saako niitä muka erikseen ostettua? Sinulla pitäisi myös olla ihan perusnero, jolla voit polttaa myös dataa.

8. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
    Nero vision on Neron lisäosa joten pitäisi löytyä burning rom myös.

Share This Page