Tästä on jo varmaan kirjotettu, mutta kaikki mitkä olen lukenut on vaan siitä ettei nerolla saa subeja lisättyä aviin, no mulla on aviin lisätty jo valmiiksi teksit virtualdubin vobsubilla ja xvidillä. Eli miten saisin nyt poltettua avin dvdlle mulla on - ja + levyjä. Eli aina ku yritän polttaa tolla nero vision express 2 ni se alkaa muuttaa sitä .nvc muotoon ja siinä menee monta tuntia. Mun dvd soitin kyllä tunnistais avi tiedosto muodon. Ennen kun alan polttaa nero visionilla leffojen koko vaihtelee 550 - 800 mb eli osa menis normaali levyllekkin, mutta kun lisään sen neroon se suurenee aika paljon? eli onko ohjelmaa jolla voin polttaa avin dvd lle ilman tekstitys hässäköitä ja ettei menis montaa tuntia turhaan muuttamisee?
Joo mutta tossa nero vision expert kakkosessa ei oo ainakaa mun mielestä mitän pelkkää data polttoa. En ainakaa oo löytäny
Todellakin on, tai sitten se on paska. Jos ei tosiaan ole, voit polttaa oikeastaan millä vain muulla. Ja minun expressissä on ylinpänä data. toisena music jne.
Nero vision (express) on siis videoiden muuntoon ja polttoon. Tavallinen Nero sitten pelkkään polttoon.
Saako niitä muka erikseen ostettua? Sinulla pitäisi myös olla ihan perusnero, jolla voit polttaa myös dataa.