avin raidat vinossa

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by jkmala, Jun 27, 2003.

1. jkmala

jkmala Guest

Ongelmana on netistä ladattu pätkä ja kun sitä kyylää perusplayerillä kuva on niin kuin salattu kaapelikanava. Kuva näkyy epäselvästi, koska siinä menee poikittaissuunnassa juovia, joiden kohdalla kuva ei kohtaa juovan toisella puolella olevaa kuvan kohtaa. Olipas vaikeasti selvitetty, toivottavasti joku tajusi. Ääni kuuluu täysin normaalisti koko ajan.

Jos sitä katsoo VirtualDubillä niin kuva näyttää täysin normaalilta, mutta tuo VirtualDub ei ole ihan paras katseluohjelma. Mutta tuo pointti herättää toiveita minussa, että jotain on tehtävissä vaikka VirtualDubillä.

Minulla on mielestäni koneella tuo kaiken kattavan videokoodekki pläjäys tuolta download-sivuilta. Kysymys onkin pystyykö tuolle avi-pätkälle tehdä mitään?

2. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
  3. jkmala

jkmala Guest

Kyllä mulla oli tuo fddshow, mutta vasta kun latasin tuon uusimman version, niin sitten vasta alkoi avi toimimaan kunnolla. Kiitos vihjeestä (minun olisi kyllä pitänyt itsekin tajuta).

Share This Page