Avira antivirus free / Vista

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by dreamer79, Jan 14, 2008.

1. dreamer79

dreamer79 Member

Trophy Points:
    11
    Se on moro !

Onglema on sellainen, että asensin aviran vistaan, se asentui oikein mutta kun yrittää painaa päivitys namiskaa niin mitään ei tapahdukkaan, toisessa koneessa on xp ja homma luistaa ku rasvattu :)
    Jossain törmäsin sellaseen että käy lataamassa aviran sivuilta joku vdf ???? tai jtn tonnepäin. ei löytynyt!! ois mukava jos joku osais autella asiassa. ja jos sais vaikkaa jelppii tohon manuaaliseen päivitykseen.

ps. Niin sellasta vielä kun en löytänyt avira ohjelman removal toolia, jonkun toolsin löysin mut se vissiin poistaa vaan jotain virus juttuja!!
    Eli kiitoksia !

2. MikroMake

MikroMake Active member

Trophy Points:
    68
    Last edited: Jan 20, 2008
  3. Limes

Limes Member

Trophy Points:
    11
    Ittellä just sama ongelma ton päivityksen kans. Ei nuosta linkeistä ollu ainakaa mulle mitään apua, kampanja päättyny.

4. Limes

Limes Member

Trophy Points:
    11
    Ja siinä maha missä painitaan. Nyt aika pian se ratkasu sitte löyty ku koitti englanniks ettiä, ei ollu vaikeeta :) Eli mulla ainaki Norton Removal Tool oli jotai hämminkiä aiheuttanu mikä piti korjata. Tässäpä linkki mistä löytyy hyvä selitys ja ohjeet: http://www.avira.com/en/support/faq/details.html?id=213

Mulla autto heti :)

Share This Page