Mitään hyviä hyviä vinkkejä kyseiseen ohjelmaan. Itse olen saanut aikaan yhte sun toista, mutta on tässä ohjelmassa p*****e potentiaalia parempaakin. Ensisijaisesti käytännöllisiä vinkkejä suodatinasetuksista. Onko muuten joku saanut VirtualDubin Vobsubia tai Textsubia toimimaan avisynthillä. Itse tein kaiken ohjeiden mukaan, eikä avisynth mistään herjannut, mutta tekstit loistivat poissaolollaan.
Jos haluaa hyötyä täysillä uudesta AviSynthistä, niin kannattaa käyttää uusinta VirtualDubModia ja sieltä 'Fast recompress' -asetusta. Näin ei värimuutoksia turhaan tehdä, joten kuvanlaatu ja nopeus on parasta a-luokkaa. Hmmh, mitä vinkkejä kaipaisit? Jos bitrate on luokkaa hyvä, niin kannattaa käyttää 'Lanzcosresize'a. On paras resize ja ei tee virheitä eikä blokkeja kuvaan. Toisaalta, eroa 'Bicubicresize'een saa etsimällä etsiä. Jos prosessorina on Pentium 4, kannattaa käyttää DVD2AVIA frameservona. Näin heittämällä MPEG2source -riville pätkän 'IDCT=5' tyyliin 'MPEG2source "video.d2v",idct=5' saa ihan kivan nopeusboostin. Ei nyt mitään järkyttävää, mutta kuitenkin...
No vaikka esim tähän plugins-läjään. _2DCleanYUY2, Asharp, BorderControl, Convolution3D, Ghostbuster, GreedyHMA, Msharpen, Msmooth, Msoften, SmartSmoother, WarpSharp, Smoother HiQ. Onhan se niin, että monessa pätkässä homma riippuu paljolti käsiteltävästä materiaalista mutta silti kysyn...
Nyt toimii. Heitin Vobsubilla vesilintua ja asensin Avisynthiin vsfilter-pluginin. Jo pelaa tekstit avisynthissä.