Tervehdys! Mulla olis aika nippu avi pätkiä jotka olis kiva laittaa dvd:lle. Olen kokeillut tehdä niin uusimmalla vsoDIVXTODVD-ohjelmalla, mutta yritykset kaatuvat siihen että kun se alkaa koodaamaan toista avitiedostoa, ohjelma antaa virheilmoituksen ja kaatuu. Sitten kokeilin DVDsantaa muutos onnistui, mutta tehdystä levystä kuuluvat äänet vain koneella ei dvd-soittimessa. Luin netistä että tällaisessa avi -> dvd muunnoksessa olisi vain digitaalinen ääni? mukana. Koitin säätää dvd-soittimen asetuksia, mutta ääntä vain ei kuulu. dvdsoitin on Trice tr-302. Onko vika soittimessa, avin koodauksessa, muunnos-softassa? Vinkit olis tervetulleita kun en ole kauhean hyvin perillä näistä videohommista, tietokone sinänsä on hallussa ihan ok.
mulla on vähän vastaavia ongelmia itsellä kun olisi tarkoitus saada useita elokuvia yhdelle dvd-r levylle tekstityksineen ja vielä jopa valikolla. mutta tästä sun ongelmasta... miten sulta menee dvd soittimesta äänet vahvarille? koska epäilen että äänet toimii tässä sun tapauksessa vaan siten että ne menee vahvistimeen coax/optisella liitännällä... ellei dvdsoitin sitten osaa itse purata digitaalista ääntä. epäilisin lonkalta että sulla on analogiset liitännät tällä hetkellä?
Ootko koittanut nerolla tai winavidvd converterilla?ainut pikku vika nerossa et saattaa kestää vaan useita tunteja mut onnistuu ainakin hyvin...
Taitaa Uto olla oikeassa... dvdsoittimesta menee scartti videoon, analogista on siis juu. Digitaaliseksi en saa tällä laitteistolla ääntä mitenkään kun ei oo kun dvd+videot+tv. Ja tvkin on niin vanha ettei siinä ole kuin scart. Saakohan noihin dvd:in mitenkään analogista ääntä?