Eli minulla on Pioneerin dv-393 pöytä dvd soitin. Olen polttanut tietokoneella noin kymmenen avi muotoista elokuvaa, joista yksi näkyi normaalisti, kaikki muut mustavalkoisina. Elokuvat toimivat kavereiden halppis dvd soittimissa moiteetta joissa vaan on divx tuki. Pioneer tukee divxiä, ja ei ole vuottakaan vanha, ja pärjännyt testeissä hyvin. Joten mikähän helkkari tässä mättää??? Kiitos etukäteen neuvoista.
Ne mustavalkoiset pätkän on varmaankin NTFS videoita joissa on eri FPS kuin PAL mallisessa DVD soittimessasi. Ongelman voi kai korjata parilla tavalla. Videot voisi muuttaa PAL mutoon, mutta se on huono idea. Videot toimivat kaverillasi varmaan siksi, että hänellä on erilainen kaapeli DVD-TV välillä tai parempi videoprossu DVD soittimessa.
On. - Noista fbs ja pal jutuista en pahemmin tiedä, mutta kaverilla on samat piuhat kuin itselläkin, ja todella epätodennäköisesti parempi videoprossu kuin Pioneerissa. Ja tekeleeni toimivat siis kaikilla muilla kuin minulla jotka ovat niitä koittaneet. Ihmetyttää todella mikä Pioneerissa tökkii.....
Koetappas vaihdella soittimen Video-out säätöjä. En tiedä varsinaisesti mistä (koska on tuntematon laite), mutta oman pansun kanssa toimi. Toistuvatko muissa soittimissa eritavalla?
- Joo, kiitos vinkistä. Tarvii huomenna alkaa renaamaan. Sehän tässä oudointa kaikesta tekee että kuitenkin ne pari avia toimivat normaalisti. Muissa dvd soittimissa kaikki toimivat normaalisti, eli vian on oltava pioneerissa, ei poltossa. Ärsyttävää.