.avit polttoon

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Babylo, Jul 14, 2005.

1. Babylo

Babylo Member

Trophy Points:
    16
    Miten poltetaan .avi tiedostot dvd+r levylle?Mulla on Nero Express 6.Mutta kun pistän dvd-video files niin siinä ylhäällä on jotain tiedosto tyyppejä muttei .avi.Juu voisitten vähän valottaa mulle tässä asiassa.

2. tatemus

tatemus Regular member

Trophy Points:
    26
    Polta datalevynä,pöytäsoittimen tarvii tukea noita Xvid/Divx jollet sitten ainoastaan tietokoneelta meinaa katsoa.

3. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos haluat polttaa DVD:ksi, niin esim. Nero vision express on tähän loistava ohjelma. Saat tekstitykset siihen mukaan.

Mikäli pöytäsoitin tukee divx-leffoja, niin sitten vaan poltat sen normaalisti dataan, mutta jos ei tue, niin sitten tuo vision experess.

4. Babylo

Babylo Member

Trophy Points:
    16
    Tarkotus olis kattoa elokuvat telkkarista.Oon jostain kuullu että ne .avit pitäis muuttaa eri tiodosto tyypeiksi.Pitääkö paikkansa?

5. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26
  6. Lulu88

Lulu88 Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis jos käytät nerovisionia, sinun ei tarvitse muuta kun alkaa polttamaan. Sitä ennen nero koodaa sen .avi tiedoston katsottavaksi tavallisella dvd-soittimella. Sen jälkeen se polttaa sen ja voila sinulla on leffa. Sitten jos haluat tekstitykset mukaan, niin sinulla pitää olla asennettuna ffdshow ja subtitles kohdassa ruksi. Kun esikatselet nerovisionilla ja näet tekstit, ffdshow toimii silloin kunnolla. Ainiin ja sitten sen teksti tiedoston ja leffa tiedoston pitää olla samassa kansioissa ja saman nimisiä esim: leffa.avi leffa.sub tai .srt

7. Babylo

Babylo Member

Trophy Points:
    16
    Eli nyt mulla on .vob tiedostoina joku kiva elokuva.Se on kahdessa osassa.

Last edited: Jul 15, 2005
  8. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page