Avit tekstin kanssa DVD:lle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by seniori62, Nov 18, 2007.

1. seniori62

seniori62 Member

Trophy Points:
    16
    Olen selaillut viikonlopun näitä keskustelupalstoja , mutta en vieläkään ole onnistunut polttamaan levyä teksteineen,

Minulla on elokuva.avi ja elokuva.str riedostot samassa kansiossa.
    Sitten muutin elokuva.avin VSO DivxtoDVD-ohjelmalla DVD:n tuntemaan muotoon. Tämän jälkeen poltin DVD-levyn Nerolla. Levy kyllä toimii mainiosti, mutta tekstit kyllä puuttuvat.
    Olen laittanut FFShow:in ruksit subtitle-kohtiin, jotka olen löytänyt. Jokin kuitenkin mättää. Ohjeita annetaan, että elokuva ja tekstitys pitää olla samassa kansiossa. Siis ennen muuntoa vai milloin. Olen yrittänyt polttovaiheessa laittaa tekstitiedostoa Neron kansioon, mutta ohjelma ei hyväksy kuin elokuvatiedostot.
    Viikonloppu mennyt tuhertamiseen. Toivottavasti joku osaa auttaa ymmärrettävästi.
    Kiitos etukäteen.

2. Mr_Dude

Mr_Dude Regular member

Trophy Points:
    26
  3. seniori62

seniori62 Member

Trophy Points:
    16
    Kokeilin ohjelman ilmaisversiota, mutta se jätti vesileiman keskelle ruutua. Miten muuten tähän ohjelmaan, jos ostan sen, laitetaan tekstit ?
    Onko Nefernetti kaatunut, kun en koko viikonloppuna päässyt lukemaan sieltä oppaita ?

4. Mr_Dude

Mr_Dude Regular member

Trophy Points:
    26
    En itsekkään ole aikoihin Nefernettiin päässyt jotenka kaatunut on. Joo tuo ilmaisversio tosiaan jättää tuon vesileiman. Itselläni otti automaattisesti tekstin mukaan kun elokuva ja tekstit olivat samassa kansiossa samalla nimellä. Tekstit pitää muistaakseni olla srt muodossa jos ei ole niin ne voi muuttaa subtitle workshopilla oikeaan muotoon.
    http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/tekstitysohjelmat/subtitle_workshop.cfm

5. seniori62

seniori62 Member

Trophy Points:
    16
    Alussa elokuva.avi ja teksti.srt tiedostot olivat samassa kansiossa.
    Sitten muunnin elokuva.avin DivxtoDVD-ohjelmalla DVD:n ymmärtämään muotoon. Muunnetut tiedostot menivät eri kansioon kuin alkuperäinen.
    Nyt kopioin Ts_Video-kansion sisältämät tiedostot Neron DVDVideonteko-ohjelmaan. Tekstitystä ohjelma ei suostunut ottamaan vastaan. Missä samassa kansiossa elokuvan ja tekstin pitää siis olla?

6. bugsbuny

bugsbuny Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page