Siis koko kone jumittaa ku azureus on päällä. suoritin on heti 100% ku laittaa jotain vähänki latautuu ja vaikka ei laita mitään latautumaan niin muistin käyttö 187 736 kt eiks sen pitäis olla yli kymmenen kertaa pienempi? koko koneen muistin käyttö vähä reilu 700M. eli mitä höpöä mun konees on... toimi vielä eilen.. ad-awarel, nortonil, spybotil, eScanil ja windows defenderil oon käyny koneeni läpi ja ei löytyny ku jotain "tracking coockie paskaa" joka ei muuten ikinää koneelta lähde teki mitä tahansa.
Tuohan on siis virtuaalisen muistin käyttömäärä. Voithan sinä sitä halutessasi nostaa Oma tietokone -> Properties -> Advanced välilehti -> Performance [Settings] -> Advanced välilehti -> Virtual memory [Change] Suoritinkäyttö minua eniten ihmetyttää. Jos ohjelma sinun sanojesi mukaan "Ei tee mitään" niin on kummat prosentit Jaatko mitään? Käytätkö nettirajoittimia? Jos suljet azureuksen niin paljonko suoritinkäyttö silloin on? Ja mikä ohjelma silloin vie eniten suorittimelta? Kokeile tehdä azureukselle puhdas asennus ja katso jatkuuko ongelma.
Tarkoitan jaatko mitään silloin, kun suoritinkäyttö tuntuu olevan korkealla. Nettirajoittimet kuten netlimter voi nostaa suoritinkäyttöä hurjasti. En tiedä hirveästi torrenttekniikoista, mutta loogisesti ajatellen jos lataat tiedostoa jossa on 2000 jakajaa ja 3000 lataajaa, niin monesta eri osoitteesta pakettien lataus ja moneen eri osoitteeseen paketin lähetys on raskasta suorittimelle. Vielä jos palomuurisi estää pääsyä joihinkin osotteisiin, kasvaa suoritinkäyttö entisestään, mikä palomuuri sinulla on? Kokeile ladata yhtä tiedostoa jossa on muutamia jakajia ja muutamia lataajia. Mikä on suoritinkäyttö? Näin pääsee askeleen eteenpäin EDIT: sanohan vielä fyysisen muistisi määrä ja prosessorin malli ja nopeus
no ropleemo enimoor. asensin azureuksen uudestaan ja tyhjensin application datasta kaikki siihen liittyvä. nyt suoritin vaa parin prosentin luokkaa kun lataa ja 40mt maks muistista.