Elikkäs olen kyllä lukenut kaikki täällä olevat mahdolliset vinkit tähän mutta apua ei ole tullut. Elikkä käytän siis Azureusta, ja tällä hetkellä tulossa on pari torrenttia (laillisia, ettei tästä tule epäselvyyttä). Kuitenkin nopeus jolla ne tulevat on outo. Itsellä on 2meganen netti (soneran) ja latausvauhti on vain jotain 3-15kb/s vaikka kaverilla tulee aina lähes täyttä vauhtia, jopa samat tiedostot kuin minulla. Eli mistä voisi kiikastaa? Jos jotain uusia vinkkejä tulee niin kertokaa. Kiitos!
Onko netlimiterillä rajoitettu uploadia? Nimittäin jos on, niin ei ole ihme että tulee noin hitaasti.
Ei oo rajotettu, en harrasta noita netlimittereitä Vai tarkoititko Azureuksen omaa upload rajoitinta? No sitäkään ei tosin ole käytössä joten niistä ei johdu ongelmat..
No mites jos tulee silti hiljaa vaikka on vihreällä? Eli mitään ilmeisesti ei ole tehtävissä? Ihmetyttää silti kaverini paremmat nopeudet... :/
Onkos sulla SP2? Siinä oli muistaakseni jotain rajoituksia maksimi yhteysmäärille tai jtn sinne päin, ja tämän pysty muuttamaan rekisteristä.
No windowsin palomuuri on pois päältä... en sitä käytäkään.. ja DC:llä tulee lähes täyttä 230kb/s hyvin usein.. noh.. ei voi mitään, täytyy odotella hieman pitempään..
Azerus ja muut ohjelmat on ihan sutsisautsi juttuja!!! DC:llä tulee aina lähes 200KiB/S ei valittamista koskaan ja on turvallinen!!!!
mulla azureus ja aina valittaa että nat-ongelma. Palomuuri on Sygate Personal Firewall.. pitäiskö noille porteille tehä jotai ja mite? naamat on keltasia, sinisiä ja punasia.