Moi,miten mä saisin nopeemmaks ton lautaus nopeuden???oon kokellut lähetys nopeus rajotusta,et voiks joku auttaa?????
nonii ja ensinnäkin mikä yhteys? nopeus ja tarjoaja mielellään, sekä modeemin merkki ja malli. mikä käyttis, onko palomuureja käytössä? ja mikä latausnopeus nyt on? noilla tiedoilla vähän vaikea mennä sanomaan yhtään mitään.
Ja kerropa samantien onko oletusportti käytössä vai mikä? Ja käytätkö proxyä (välityspalvelinta) nettiyhteydessäsi?
Tuosta oletusportista, että onko se kaikilla muillakin? Olen kokeillut muitakin portteja mutten ole huomannut mitään eroja. Siis tarkoitan, että maksimi nopeudella tulee kaikilla porttilla.
vgran:se oletusportin muutos on vain suositus siksi että palveluntarjoaja eivät toisaalta saisi selville että käytät p2p ohjelmaa ja toisaalta siksi että jotkut palveluntarjoajat hidastavat nopeuksia tunnetuilla p2p porteilla. Mutta periaatteessa portilla ei pitäisi olla vaikutusta nopeuteen.
no mul on toi elisan 4megan netti ja modeemina on nokian joku mx... ja palomuurina DI-704P ja proksu mul ei oo ja wintoosan palomuuri ei oo pääl ja lataus nopeu 0-24..
Elikkä sun pitää saada ensinnäkin natti pois azureuksen käyttämän portin kohdalta ja samoten palomuurista azureuksen käyttämälle portille reikä. Muistaakseni nimittäin bittorrent-ohjelmat rajoittavat latausnopeutta jos uppi ei oo kunnossa. (En ole kyllä asiasta aivan varma). Jos saat vihreen naaman näkyviin niin sitte pitäis tulla tarpeeks lujaa. [bold]Muista kuitenkin että bittorrent-pohjaisilla ohjelmilla ei tuu kovin lujaa jos lähteitä on vähän [/bold]
mulla on sama nopeus ku sulla burton eli 4 meganen, ja maksimi imutus nopeus on siinä 420 kB/s kohdalla. Jos meinaat saada maksimi vauhtia niin kehotan laittamaan netlimiterin päälle, rajota sillä upload kaista hieman normaalia pienemmäksi, niin imutus ei kärsi
Ei pitäisi kyllä menn mitään läpi jos palomuurista ei ole portti auki azureukselle joten siitä ei kiikasta. Voisi olla tosiaan tuo nattiongelma kyseessä ja siitä löytyy tietoa searchia käyttämällä
nii mut yks v****mainen homma en pääse palomuurii muuttamaan ku se ei oo mun enkä tiiä sen käyttäjä tunnust enkä salasanaa.. eli onks mitää tehtävis..??
morbir: Kuinka asennat laitteistopalomuurin uudestaan? BURTONääsekkö siihe Adsl-boksiin käsiks ja sieltä nattiasetuksiin? [bold]Muokkaus:[/bold] Tää juttu muute käsittelee vähä eri boksin ja lähinnä dc:n angelmia, mut sieltä vois löytyä apu: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/115547/754821-245580
no voiks joku kertoo miten pääsen käsiks adsl-boksiin ku en oo noitte netti hommienkaa paljoo näpränny..
komentoriville ipconfig ja sieltä oletusyhdyskäytävä, jonka kirjoitat selaimeen. Yleensä muotoa 192.168.1.x ja x=yleensä 1 mutta voi olla myös joku muu luku 1-255.