En ole koskaan käyttänyt mitään Torrent-ohjelmaa ja ois kiva jos joku neuvois jotain ihan perusjuttuja. Olen asentanut ton Azureuksen ja mitäköhän nyt pitäis tehdä? Emulea olen käyttänyt ja se oli helppoa, senkun haki vaan jonkun filmin sieltä emulen hausta tai joltain sivustolta ja yhdisti palvelimeen..mutta kuinkas tää homma tehään Azureuksella? Siellä ei ole mitään hakua ym ja minkäköhänlaisia tiedostoja sieltä saa? Olen joskus nähnyt Torrentteja ja ne ei ainakaan ollu mitään avitiedostoja.
kannattas vilkaista tota, yleistä keskustelua p2p ohjelmista foorumia ja sen ekaa ketjua (toimivia trakkereita), eiköhän asia siitä selviä.
Eli trackerilta lataat .torrent -tiedoston, tallennat sen koneellesi ja avaat Azureuksella. Pientä säätöä ohjelma varmaan vaatii, eli portit yms. mutta kun luet huolella jonkun trackerin FAQ:n niin tiedät jo paljon enemmän.
Yhdestä paikasta sain tulemaan lataukseen. Voinko mä ite laittaa jotain emulelta imettyjä juttuja imuun torrentiksi?
Kyllähän se käytännössä on mahdollista. Onko siitä sulle mitään hyötyä niin siitä voi olla montaa mieltä. Paljon ohjelmia on jo torrenteina, joten samaa tavaraa tuskin kannattaa laittaa. Tosin jotain vanhempaa aineistoa haikaillaan joten kysyntää voi ollakin... Mutta luepa tuosta nyt vaikka aluksi: http://www.afterdawn.com/guides/archive/bittorrent_faq.cfm
Tomiiks tää homma nyt siten, että mä rekisteröidyn johkuun torrentpaikkaan ja lataan sieltä jotain ja sitten mitä olen ladannut niin jaan sitä muille kokoajan?
sivustoja joille ei tarvitse rekisteröityä, ja eivät näin ollen rajaa käyttäjäkuntaansa millään lailla on netti pullollaan... google tai tämän paikan search varmasti auttaa. Kun lataat itsellesi jaat automaattisesti samalla myös muille. Kurkkaa nyt huviksesi tuota edellä antamaani linkkiä, siellä perustietoa bittorrentista... ja jos ei enkku luonnistu niin taas www.google.fi... ei se oo vaikeeta, älä pelkää
Mitäs tässä nyt pitää tehdä kun on filmi valmis niin on 3 cd:tä vaan jotain outoja tiedostoja? Siellä on nyt jotain ihme R-tiedostoja. Mitenköhän sen filmin saa näkymään?
Ne on varmaankin rar.tiedostoja, eli filmi on pakattu. Saat sen auki WinRAR ohjelmalla. EDIT: Sitä searchiä vois kyllä oikeesti käyttää, meinaan tämäkin on aika usein kysytty.
Se olikin juu se yks filmi yhen paketin sisällä. En tajunnu kattoo sitä kun siinä yhellä cd:llä oli 4 pakettii ja 2 ekaa tutkin ja niis ei ollu mitään sisällä. Se olikin sitten siinä viimisessä paketissa.