Bad Company 2 account sekoilu

Discussion in 'PC:n pelit' started by mestari, Feb 15, 2011.

1. mestari

mestari Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuli ostettua Dead Space 2 ja tein tilin gmailiin (erehdys), vaikka mulla oli jippii.fi jo tili BC2:lle. Nyt mulla ei ole tiliä tolle BC2:lle ja ilmoittaa, että ei ole enää käytössä sitä jippii:n tiliä. Kuitenkin BC2:n pelaajanimellä näkyy se mun gmail tili, eli mun BC2 pelitiedot on olemassa vielä, mutta ei meinaa hyväksyä vaan.

Kokeilin uutta tiliä tehdä BC2:seen ja kysyy serial numberia, mutta ei hyväksy, koska on käytössä jo.

Tiedän, sekaisin tämä on.. Jotain keinoja saada tuo BC2 tili toimii?

2. arffman

arffman Regular member

Trophy Points:
    28
    Eli, kokellut sitä sähköpostiosoitetta mihin rekisteröit BC2:n? Ja logannut sisään käyttämällä sitä salasanaa minkä olet luonut EA acolle?

3. mestari

mestari Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo sitä sähköpostia kokeilin, mihin rekisteröin BC2 alunpitäen. Ilmoittaa vaan, että "Unable to login, please try again".

Ja siinä kun näkyy se salasana, niin siinähän on niitä "tähtiä", että ei nää mitä siinä lukee (salasana on varmasti oikea, koska siinä on se "remember password", mutta huvikseen halusin selvittää sen). No sitten kun yritän selvittää sitä salasanaa tuolla BC2 sähköposti osoitteella (EA:n kirjautumis sivulla), niin ilmoittaa, että tuollaista sähköpostia ei ole käytössä/olemassa. Tää on niin vi**n sekaisin, että itekkin menee sekaisin tätä tässä selittäessä..

Mutta sitten sillä dead space 2 gmail tunnuksella pääsee kirjautumaan EA:n sivuille ja siellä taas oman tilin nimenä on pelaajanimi, joka mulla on BC2:ssa. Siis siellä sivun yläreunassa kun on " Welcome, ******* "

Jotenkin noi on menny solmuun.. Mietinkin, että pitäs varmaa poistaa koko peli ja sitten asentaa uusiks. Voi sanoo hyvästit statseille ja BC2 Vietnamille, jonka ostin digitaalisena...

Last edited: Feb 15, 2011
  4. arffman

arffman Regular member

Trophy Points:
    28
    Tai voit kirjoittaa EA supporttiin ja kysyä mikä mättää.Itse jouduin sen tekemään, kun MOH valitti, eikä päässyt pelaamaan.Sieltä vastasivat että peli on rekisteröity suomi.24 osotteeseen, eikä luukkuun niinkuin luulin:)Oma moka,mut selvisi sentään.

Last edited: Feb 15, 2011
  5. mestari

mestari Regular member

Trophy Points:
    26
    Kirjotin tossa päivällä EA:n foorumille, pitääpä laittaa supporttiin.

Share This Page