Ensiksi ei löytynyt servui update korjasi ongelman. Nyt ei pääse servereille kun valittaa CONNECTION TO THE GAME SERVER HAS BEEN LOST!? help
Minullakin ihan sama ongelma. Ei pääse millekkään serverille. Toivottavasti korjaavat pian tämän ongelman. Hieno alku tälle pelille.
Sama täällä. Tänään ostin ja aika himo oli nettipeliin, mutta ei, ei voi toimia. Sanoo, että ei löydä servereitä/pelejä. Toivon, että viikonloppuun mennessä saisivat korjattua tämän. Yksinpeli on kyllä rautaa. Jos hauatte lisä kaveriksi niin nicki on Woosb.
Sam täällä ei löydä servuja.Eilen illalla toimi vielä mutta sitten laitoin sen gadget serialin että sais niitä preorder lisä tavaraa niin se jälkeen ei toiminut
update the game dude! sit löytyy servui mut et pääseekö pelaa ni se on iha oma juttunsa se... välil pääsee välil ei!
perus ongelma tuo serverille pääseminen, toisekseen ilmeni tässä pelatessa grafiikka bugiakin varjoissa
perus ongelma tuo serverille pääseminen, toisekseen ilmeni tässä pelatessa grafiikka bugiakin varjoissa
Jos joku jäi ihmettelemään tästä, että miten voi updateta niin updater löytyy kovalevyltä pelin kansiosta.
Ja kannattaa todellakin ladata se pbsetup sieltä punkbusterin omilta sivuilta. Vaikka asennuksen yhteydessä muka tuli jo, pbsetup väitti että ei ole mitään pb versiota asennettuna Bad Company 2:lle. Itte oon päässyt nyt pelailemaan hyvin, joissain servereissä kylläkän tulee tuo: connection to server has been lost etc. Mutta play now --> melkein joka kerta oon päässy.
Tuo EA:n netti on kyllä aika paska... En pystynyt pelamaan Beta versiota koska koneeni oli WLAN-tukiaseman kautta netissä...
Voihan vuohen vagina.Nyt Pb potkii ulos, vaikka mitä tekis.No onneksi en ole ongelman kanssa taaskaan yksin
Ilmeisesti punkbuster ei toimi vielä windows 7 ultimate 64-bit käyttöjärjestelmässä. Ainakin itselläni tulee 30 sekunnin jälkeen serverille pääsystä "init failure" ja potkitaan pihalle serveriltä. Vai onko muita kokemuksia? Aika huono kuva jää kyllä Pb:n/BFBC2 moninpelistä vastaavista, kun isolla osalla pelaajista on yhteys ongelmia. Julkaisusta on useampi päivä ja eipä oikein mitään muuta infoa ole kehittäjien taholta kuin että asenna PB uudestaan ja poista BETA. Olin aivan varma että EA/DICE/EVENBALANCE olisi jotain oppinut MW2:n julkaisu hässäkästä ja ei ehkä olisi hirveästi vaadittu että olisi tuosta paremmaksi pistänyt.
Ensimmäisen pelin kun aloitan niin aina pb potkii ulos. Sen jälkeen toimii hyvin. Olisi hienoa jos voitaisiin muodostaa täältä ryhmiä/joukkueita pelaamaan, kun välillä ei omat ryhmäläiset osaa pelata ollenkaan yhteen. Ja pelaajatunnus oli Woosb
Keposesti. Itsellä AMD Phenom x4 3.0Ghz ja Ati Radeon 4890 myös 4gt ddr2. Netissä kaikki täysillä paitsi Anti alialising ja anistropic filtering. Peli on mielestäni aika raskas ja saa koneeni lämpötilat paljon korkeammalle kuin muut pelit (esim. Crysis ja MW2). En sitten tiedä, että miksi.
Ja kannattaa laittaa se HBAO poies, ei hyödytä niin paljon ja on todella raskas ominaisuus. Mulla alensi melkein puolet koko fps. (100 --> 50).