Basso ei toimi. Apua kiireisesti!

Discussion in 'Kotiteatterin äänentoisto' started by eSieppi, Jun 3, 2014.

1. eSieppi

eSieppi Newbie

Trophy Points:
    1
    Moro mulla on Yamahan HTR-3065 ja mulla meni vähän aikaa sitten basso rikki ja koska oli takuuta jäljellä vein sen ostopaikkaan ja he lähettivät sen korjaukseen. No basso tuli ja yhdistin sen vahvistimeen mutta mitään ei tapahtunut. Lähetin sen takaisin ja kerroin että laite ei toiminut. Muutaman päivän päästä sain basson ja yhdistin eikä kuulu mitään. Sanoivat että heillä toimii hyvin että katso asetukset jne. Kotoani kuitenkin löytyy toinen samanlainen kotiteatteri ja laitoin siitä basson kiinni ja toimi!! Pistin omaani samalla piuhalla kiinni eikä sano mitään?? Apu olisi nyt tarpeen, että mikä tässä on oikein vikana???

2. Tiger25

Tiger25 Active member

Trophy Points:
    78
    Tuossa tilanteessa vika ei varmaankaan ole itse subwooferissa (bassossa), vaan kyseisen kotiteatterilaitteen subwooferin päätevahvistin lienee mennyt hajalle kun edellinen subbari paukahti. Otappa huoltoon yhteyttä ja tiedustele saisiko laitteen lähetettyä huoltoon.

Last edited: Jun 4, 2014
  3. eSieppi

eSieppi Newbie

Trophy Points:
    1
    Muotoilin tekstini vähän huonosti ja tarkoitin sitä että otin toisesta kotiteatterista samanlaisen basson ja yhdistin sen omaan virittimeen ja se toimi mutta mutta tämä minun basso ei kuitenkaan toimi vaikka on käynyt huollossa.

4. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Aktiivi- vai passiivisubbari?

5. JoniS

JoniS Active member

Trophy Points:
    93
    vahvariin ei mene kuin aktiivi niin voisin kuvitella että on sellainen aloituksen tekijällä.

taino tietty voi aina ottaa etukajari lähdöistä virrat jos subin päässä suodin.(vähän kuitenkin epäilen tätä ratkaisua)

6. eSieppi

eSieppi Newbie

Trophy Points:
    1
    Subbari kytketään vahvistimeen audiokaapelilla.

7. eSieppi

eSieppi Newbie

Trophy Points:
    1
    Mutta miten huollosta sanottiin että subbari toimii oikein, mutta mulla se ei toimi ja toisella samanlaisella subbarilla toimii??

8. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Eli ilmeisesti aktiivimalli. Pitäisi siis toimia. Kerro subbarin malli, niin on helpompi auttaa - vaikkakin se, että toinen samanlainen toimii suoraan viittaa vahvasti vikaan tässä mykässä subbarissa. Huollon tuomiosta en osaa sanoa.

9. eSieppi

eSieppi Newbie

Trophy Points:
    1
    Basson malli on ns-sw20.

Share This Page