Ku mul on ostettu Batman arkham asylum lahjaks windows vistalle ja se toimi aluks ihan hyvin. Mut sit ku mä olin siin jossain puoles välissä se peli alko sammuttaan koneen nii voisko joku kertoo miks ja miten sen voi korjaa
Itselläni oli sama ongelma bfc2 ja cod4 kanssa. Virtalähde oli tässä tapauksessa huono. Auttoi, kun ostin uuden. Yritä pelata koppa auki, se voi auttaaa.
Mä imuroin jo pölyt mut silti kone ei toimi. Mun konees on joku vika et se ylikuumenee liian nopeesti.
Mun kone ylikuumenee jostain syystä liian nopeesti. Nytki se on vaik en ees pelaa nii lämpötila on 79C (174F)
hommaa lisätuuletin, niin loppuu lämpö ongelmat. 79c on aika paljon lepo lämmöksi. katsoitko että siilit tuli kunnolla puhtaiksi? itselläni imurointi ei auttanut paljoakaan, vaan piti hiukasen rapsutella että kaikki paskat irtos. ja uusi/parempi tuuletin ei maksa paljoa, hommaa ihmeessä!
Hmm en oo rapsuttanu paskaa pois mut sitä vois testaa ja sit vois hommata sen lisätuulettimen. Kiitti.
Tai siin ku koneen käynnistää nii se on jotain 40-50 lämpöä mut se nousee siin ku menee nettiin nii jo 75-79
Vuosi tai ehkä maksimissaan ja korkeintaan pari. Sitten jokin osa sulaa. Todennäköisesti aikaisemmin. Lämmöt alas ja vähän nopeeta!
Kyllä ne paketti koneet kestää pitkään ainakin jotkut, mutta niillä ei voikkaan tehä mitään. Oma kesti 7v ja netissä pysty selaan ei sillä muuta tehnyt ^^