Battlefield 2 1.5 patchin asennusongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by Tiimoo, Mar 26, 2010.

1. Tiimoo

Tiimoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo elikkäs tässä parasta aikaa laitailen BF2 1.5 päivitystä. Aika paljon tulossa kaikkea kun on nyt ne booster paketitkin mukana. Onhan tiedostolla kokoakin melkein 2GB.

Aikanaan kun asensin BF2 Vista koneelleni, kone ei suostunut asentamaan kuin vain alkuperäisen BF2 vaikka mulla on tämä collection edition. Nyt 1.5 päivityksessä on virallinen Vista-tuki. Olisko nyt mahdollista että jos poistan pelin koneelta ja asennan uudelleen niin asentuis tuo lisäosakin hienosti?

Sitten toinen mikä askaruttaa, niin en oikein ymmärrä seuraavaa. Jos mulla on asennettuna lisäosa ja kaverilla ei ole niin onko meillä eri serverit näkyvissä, että emme voi pelata samalla serverillä? Koska eihän hänen serverillään voi olla mönkijää tai vesiskootteria. Miten tämä homma toimii?

2. bblen

bblen Regular member

Trophy Points:
    26
    pääsette kyl pelaamaan yhessä normi bf2 settiä, special forces vaatii sitten että kummatkin omistaa sen.

3. Tiimoo

Tiimoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Okei. Eli jotkut servut eivät näy sillä kumpi ei sitä omista? Nyt on sitten ikävä ongelma.

1.5 patch ei asennu. Kun yritän käynnistää asennusta, resurssihallinta ikkuna jumittuu ja hiiri jää pyöritteleen, että ihan kuin se tekisi jotain. Kun laitan uudelleenkäynnistyskäsken niin tulee ilmoitus ennenkuin windows sammuu että "tiedostoja on liikaa 16 bittisen windowsin käytössä" tai jotain tuohon tyyliin. Jos joku sen sanatarkasti tarvii niin selvitän sen. Eli mikä vikana? Pitäisi saada tuo asennettua, kun muuten ei näy tällä hetkellä kuin n. 100 serveriä. Kiitos.

Last edited: Mar 27, 2010
  4. Tiimoo

Tiimoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt toimii!!! Mutta tuohon special forces kysymykseen tarvitsisin vielä tarkennusta. Eli eihän mun kaveri ja minä voida pelta samalla serverillä jos vain toisella on lisäosa. Eli mistä sen näkee käytännössä pelissä?

5. Tiimoo

Tiimoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt toimii!!! Mutta tuohon special forces kysymykseen tarvitsisin vielä tarkennusta. Eli eihän mun kaveri ja minä voida pelta samalla serverillä jos vain toisella on lisäosa. Eli mistä sen näkee käytännössä pelissä?

6. GLSii

GLSii Regular member

Trophy Points:
    26
    Serverilistassa kannattaa olla valittuna "Same mod"-filtteri... Silloin näkyy ainostaan ne serverit, joille pystyt liittymään. Ja kun pelaat Special Forcesia, niin käynnistä peli sen omalla pikakuvakkeella ja listalle tulee näkyviin vain SF:n serverit.

7. Tiimoo

Tiimoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Aa okei. Nyt tajusin homman idean. Eli SF:llä on oma pikakuvake. Ja kun siitä käynnistää niin tulee special forces serverit. Jos käynnistää Bf2 kuvakkeesta niin eikö SF:n kartat näy serverilistalla?

Share This Page