Ostin tämän pelin ja kun koitan asentaa sitä se kaatuu. Ennen kuin ostin ton pelin niin mulla oli se lainassa mutta koska halusin nettipelin ja vielä oman pelin ostin sen. Edellisen poistaminen oli pakko tehä manuaalisesti koska uninstalleri kaatui aina kun sen aloitti. Ja nyt sitte ton asennus ei onnistu vaan se kaatuu ilman mitään error-viestiä! On tultu kokeiltua virheensietotilaa mut ei sekään yllättäen auttanu. Voisko joku auttaa!
En tiedä mitä käyttöjärjestelmää käytät, mutta itselläni on XP home editionin kanssa ollut yhden ohjelman asennuksen kanssa sellainen ongelma ettei koko asennustiedosto ole käynnistynyt ennen kuin vaihdoin asennustiedoston ominaisuuksista yhteensopivuusmoodiksi 95, 98 windowsin. En tiedä saatko yhteensopivuusmoodin toimimaan jos se asennuksen käynnistystiedosto on siellä dvd-levyllä. Mikäli näin on voit kokeilla purkaa koko dvd:n hakemistopuun kiintolevyllesi ja kokeilla asentaa pelin sieltä kansiosta johon sen purit, tällä kertaa se yhteensopivuusmoodi päällä.
Ok. Muuta en pysty tähän ongelmaasi omasta puolestani sanomaan kuin että kokeile tuota yllämainittua konstia. Tietysti viime kädessä jos ei muu auta, tulee ottaa yhteyttä pelin tukeen, tosin en tiedä saatko suomenkielistä palvelua sieltä. Kannattaa tarkistaa myös ettei levyn pinta ole valmiiksi vaurioitunut. Tällöin pelillä on palautusoikeus ostopaikkaan.
Ei ole naarmuilla. Kokeilin tota temppu ja sain siitä jotain irti. se sanoo vaan "You must have administrator privileges to run setup" ja mitä se sitte meinaa?
Onko ohjauspaneeliin jäänyt lisää/poista osioon bf2 kuvake manuaali poistamisen jälkeen? Jos on jäänyt niin poista ja koita asentaa uudestaan ja jos ei meinaa poistua niin käytä easy cleaneriä tai system mechanicsiä kuvakkeen poistoon. Näin on mulla joskus käynyt kun olen joutunut manuaalisesti poistamaan ja peli ei asennu enään uudestaan vaan kaatuu/herjaa että peli on jo koneella. Ja tuo yllämainittu on toistaiseksi auttanut aina.