Elikäs tässä pari päivää sitten tuli pelailtua aika paljon ja sain unlockattua pari asetta (esim. tuon medicin l85). Niin ja rank on nyt corporal. Eilen sitten serverille joinatessani huomasin ettei näitä mun unlockaamia aseita enää saanukaan, mitkä ennen sai. Kävin BFHQ kohasta kattomassa ja sieltä näyttäisi siltä, että olisivat vieläkin lukittuina. Ja välillä tulee että connection problem with server ja heittää ulos. (Peli ei kuitenkaan kaadu) Mitäs nyt sitten?
Älä zonezz puhu lööperiä. BF2 on kova peli, erittäin kova. BC2 on vaan keskivertograffoilla höystetty vastaava. Varmaankin on ihan aito BF2, haiskahtaa ton tyyppinen probleema waretetulta peliltä...
Itselläni myös vastaavanlaisia ongelmia! Omaa rankkiäni en muista mutta global scorea on tällä hetkellä reilu 50 000. Asensin pitkän tauon jälkeen BF2 jälleen koneelleni ja ilokseni huomasin, että uusi windows seiska ei olekaan enää kovin hyvin yhteen sopiva BF2 kanssa.. Meni jo tovi että pääsin servuille pelaamaan. Ja minulla siis kaikki aseet unlockattu, mutten pysty käyttämään niistä enää mitään millään servulla ainakaan tähän mennessä. Kun taas noin vuosi sitten, kun viimeksi peliä pelasin (vanhalla koneellani ja vanhemmalla pathillä uudesta 1,5 en ennen tätä päivää ollut kuullutkaan)pystyin kaikkia aseita käyttämään. Ja minulla myäs peli heittää joka roundin lopussa takaisin kirjautumis valikkoon ja valittaa jostain gonnection errorista..
Jep, mutta ei se ainakaan asioita ole parantanutkaan.. EA varmaan jäädyttänyt minun accounttini, kun ei scorekaan enää kasva eikä unlockit ole käytettävissä tai sitten tulee vaan vähän viiveellä.. Koska tosiaan itse pelasin BF2 viimeksi kolme vuotta sitten.
Uutiset > Gaming.fi GameSpyllä huoltokatko GameSpy siirtää torstai aamuna datacenterinsä uusiin tiloihin kello 8.00 alkaen. Tästä aiheutuu arviolta noin kuuden tunnin katkos GameSpyn palveluille. Servereiden ollessa alhaalla pelaajat eivät muun muassa pysty kirjautumaan Battlefield 2 ja Battlefield 2142 tileilleen. Huoltokatko GameSpyllä torstaina 26.8 kello 8.00 - 14.00 Liittysköhän tuo niihin unlock ongelmiin?Voi mennä tovi, ennenkuin rankit ja unlockit ajan tasalla.