Moro, tällainen ongelma: peli toimii yksinpelimuodossa, mutta mihin tahansa serveriin kirjautuessa heitetään peli kiinni ja takas työpöydälle. Ennen ei ollut tätä ongemaa. Koneen tiedot: Athlon 2800 GHz Radeon 9200 128 mb jne... ..ja muut pitäisi olla kunnossa. Ei tue tuota Radeonia peli, mutta olen säätänyt AGP-väylän x 4 , niin on pelittänyt. Ajurit on uusimmat mahdolliset. Koneen lämmöt ok. Ongelmat alkoi, kun päivitin palomuurin (Zonealarm) ja virussoftan (Antivir) sekä tein Microsoftin ehdottamat suojaustoimet tietoturva-aukon takia. no, olen koettanut myös sulkemalla em. softat ym. tai perumalla suojaistoimet, mutta mikään ei auta. Apua arvostetaan
mullla oli kerran BF2 kanssa ongelmia ja ne lähtivät kun poistin SP2. onko sulla nyt SP2 asennettuna?
mulla alkoi ihan yhtäkkiä vaan kaikki pelit sp2 kanssa temppuilemaan. kannattaa nyt kuitenki kokeilla ensin kaikki muut. ja onhan kone puhdas vaikka se nyt ei tässä kovin paljon vaikuttaisikaan..?
Kyllähän periaatteessa jos koneessa jyllää monta virusta niin voi tehdä jonkun vaikutuksen mutta epätodennäköstä...
Aina vain uusia ongelmia! Koetin vielä kerran asentaa uudelleen: - en saanut ohjelmaa poistettua lisää tai poista sovellus toiminnalla, joten poistin manuaalisesti - koetan asentaa pelin uudelleen: installointi alkaa, mutta loppuu välittömästi ja palaa takaisin työpöydälle. Onkos kellään vastaavia kokemuksia? Kiitoksia vain kaikille vastanneille
Eipä ole vastavaa ollut mutta suosittelen rekisterin siivousta/korjaamista jos jäänyt tekemättä. -> CCleaner -> http://www.ccleaner.com/download126.asp Soveltuu hyvin korjaamiseen ja easycleaner puhdistamiseen.
No niin, vielä uusi asennus, kaikkien mahdollisten ajurien päivitys sekä koneen imurointi..auttoi! ja taas skulaa moitteetta. Mystistä kyllä on tämä datamaailma. Mutta kiitos kaikille avuliaille, arvostan todella apuanne