siis mikä voi olla vikana kun mä latasin tuolta battlefield.fistä uusia kenttiä ja sitten kun mä oon asentanu ne ja ne on ilmestyny sinne valikkoihin, niin yksään ladattu kenttä ei toimi! JOka hiton kerta bf2 kaatuu siinä kohtaa kun se on ladannu sen erän 100 prossaan.
Jos sulla patch 1.3, niin voipi olla ettei toimi ihan senkään takia. Toimivatko normaalit kartat? Koska jos tekee CTD:n joka kerta kaikilla kartoilla, niin sitten patch on taas rikkonut yhden pelin... Tämä vinkki olettaen, että mikään kartta ei toimi: Jos latasit incremental patchin 1.22-->1.3, niin lataa koko 1.3:n ja patchää sillä uudestaan. Auttoi itselläni. Jos taas pelkät ladatut kartat ei toimi, niin EA GAMES Challenge everything! Ei mikään ihme ettei toimi, koko peli on "hieman" buginen. Kannattaa odotella 1.31:sta.
joo todella upeeta. mä en oo ikinä tehny mitään päivityksiä tohon bf2:seen ja se on ollu mulla jo vuoden, niin mä sit asensin ton patch 1.22:sen. no asennus onnistu mutta nyt ei käynnisty enää koko peli! Klikkaa kuvaketta niin näyttö pimenee 10 sekunniks ja palaa työpöydälle. mitäs nyt avuks?
Kokeile 1.3 ja sitä kokoversiota. Jos se ei auta, niin pelin uudelleen installointi varmaan edessä. Olen itse välttynyt onneksi pahimmilta bugeilta, mutta jos edes vähän viitsii etsiä googlella niin huomaat, että et todellakaan ole ainoa... Katso myös löytyyko battlefield.fi:stä hotfixiä ko.ongelmaan, joihin modeihin ainakin on niitä. Jos etsit pelisessioita Battlefieldin omalla serverihaulla, niin kokeile vaikka xfirea sen sijaan. Ei tietoa toimiiko, mutta siinä yksi ehdotus lisää. http://www.xfire.com/