Haluaisin tietää Afterdawnin käyttäjien Battelfield tietoja. Olen itse vielä pahanainen aloittelija. Vasta sergeant. Mutta kyllä se tästä.Kuulun itse Papat klaaniin.
Mitäs tietoja sitä kaivataan? Ite ole 2nd Lieutenant arvolta. Kävin muuten eilen ensimmäistä kertaa teijän serverillä kokeilemassa. Ihan hyvältä servu tuntui. Suomi poijjaat osaa tunnetusti valittaa niin maan prk:leesti pienimmistäkin asioista, niin siellä kyllä huomaa sen hyvin.
Itse olen Gunnery Sergeant (aika tuore) ja kuulun kansainväliseen Mad4Gaming monipeliklaaniin. Tahkottua tulee aina kun aikaa on n. 3-4 tuntia viikossa. Pistoolilätkä olisi vielä saatava, jotta seuraava arvo olisi First Sergeant. Aika paljon pelailen norjalaisilla TV2:n ja tietysti klaanini omilla servuilla, joita on kaksi kappaletta: 64 ja 40 pelaajan ranked serverit. Pelinimeni on OfficeRat, jos kiinnostaa. EDIT: Omistan SF:n ja EF:n. SF:ää en tosin ole pelannut kuin pari tuntia ja EF:kin kenttiin vasta tutustunut.
Ottaako Papat uusia jäseniä? Muistaakseni joskus kävin sivuilla ja sain käsityksen, että täysjäseneksi ei pääse (max. 50 hlöä) vaan hangaround jäseniksi.
Sinänsä mielenkiintoista että Ukkonenta ei ole tuttu nick minulle eikä muillekkaan Papat-clanin jäsenille joilta kyselin. Haywire: Joo uusia jäseniä otetaan mutta edelleen on käytössä tuo hangaround menetelmä.
Ei osoitetietoja foorumiin, kuten sähköpostiosoitteita. Ei mainostamista. edit: osa porukasta tarvitsee näköjään näihin tutustumista: Säännöt http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717