Siis miten voin pelata niin ettei heti tule tekstiä: Sinut on potkittu serveriltä!?Ärsyttää tuommonen.Koneellani on myös Gamespy.Miten sitä voi hyödyntää online pelaamisessa.Auttakaa!
Älä teamkillaa/hakkeroi, niin kukaan tuskin potkii Kokeile päivittää punkbuster, jos et ehdi edes peliin asti ennen kuin saat sieltä jo potkut.
Miten päivitän Punkbusterin?Justiinsa latasin sen koneelle ja lisäsin siihen ton BF2 sitte menen pelaamaan nii kohta kaatuu.Niin ja tulee teksti: You have been disconnected by Punkbuster. The reason follows in English below mitä tämä takoittaa?
Mitä tuosta linkistä?Latasin Punkbusterin sieltä, enkä näe siellä mitään päivityksiä.Auttakaa ny joku, ku hermot menee.
Ihan rauhassa vaan noudatat sivuston ohjeita, lataan oikein version ja sitten "add a game" valitsen battlefield 2 sitten "add game" ja viimeiseksi "Check for updates".. ja homma hoidettu kun se valmistuu.
Autetaan, autetaan. Oikealla hiiren napilla klikkaat tuota for players-kohdan pbsec.htm-juttua, ja valitset Tallenna nimellä. Sitten tallennat sen BF2:n punkbuster-kansioon ja voila, kaikki on valmista. http://websec.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf2.php Jos ei toimi tai et ymmärtänyt jotain, kysy. Tuo ainakin päivittää pb:n joten jos vika on siinä niin homman pitäisi olla hoidossa. EDIT: tuo varsinainen pb updater-sovellus on mielestäni sontaa, ei ole toiminut kertaakaan. Väittää aina että pb on päivitetty mutta pelissä sama error jatkunut. Kolmesti eri pelien kanssa käyttänyt tätä pbsec-systeemiä ja aina päivittänyt kuten pitääkin
Itse kokeillu viiden vai kuuden eri pelin kanssa eikä ikinä ole toiminut Taitaa olla sitten mun koneessa vika. Kannattaa sitäkin sitten kokeilla, ja jos se ei toimi niin tuo pbsec on kätevä varavaihtoehto.
Tarkistin tuota Punkbusterin sijaintia nii en löytäny semmosta BF2 kansiosta.Peli on tarkemmin sanottuna Battlefield 2 Complete Collection, eli ei sillä varmaankaan väliä.No kummiskin en saa mitään aikaan tässä asentelussa.Sillon, ku asensin tuon punkbusterin nii se toimi ja latasin bf2 kohdalla päivitykset onnistuneesti, mutta ei toimi oikein.Mitä mä teen?
No tässä teille vähän järjestelmäntietoja: HP Compaq läppäri Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows 7 Home Premium Suoritin AMD V120 Processor, 2200 Mhz, 1 ydin(tä), 1 loogista suoritinta Asennettu fyysinen muisti (RAM) 3,00 Gt Fyysistä muistia yhteensä 2,74 Gt Fyysistä muistia vapaana 1,72 Gt Näennäismuistia yhteensä 6,86 Gt Näennäismuistia vapaana 5,27 Gt Sivutustiedoston tila 4,12 Gt Wikipedian mukaan BF2 vaatii: 1.7 GHz AMD Athlon XP, Sempron, Intel Pentium 4 or Celeron D CPU 512 MB RAM 2.3 GB hard disk space DirectX compatible 128 MB graphics card Radeon 8500 or GeForce FX 5700 Eli kyllä sen pitäis riittää.
Eli jonkin sortin miniläppäri kai kyseessä (tehoista päätellen). No, on niitä kevyempiäkin pelejä olemassa, esim. MoH: Allied Assault lisäreineen ja ensimmäinen Call of Duty. Mahtavia räiskintöjä ja toimii tuolla koneella oikein hyvin
Ei ole miniläppäri.Koneella pyörii uusin Wolfensteinikin.Nyt on ruennut työntämään BF2 jotain Failure: PnkBstra.exe Nii mitäs mä tolle teen?
Mulla punkbuster tekee tällästä Battlefield kakkosessa Toi tulee aina noin minuutin pelaamisen jälkeen. Punkbusterin olen päivittänyt, eikä palomuuri tai virustorjunta estä punkbusteria. Oisko kellään mitään neuvoa kun ei jaksas vaan tota yksinpelii jyystää.