battlefield 2 netti ongelma/versio

Discussion in 'PC:n pelit' started by SexBuddy, Aug 17, 2006.

1. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mä ostin viikko takaperin bf2 deluxen ja kun menen pelaa nettiin nii pätkii iha s......sti ja se sanoo et your connection have broblem ja sit se menee poies. ja mikä mahtaa olla tän deluxen versio et haluaisin viimeisimmän päivityksen kiitos etu käteen :D

2. jp.69

jp.69 Guest

Viimesin latauspaketti on versio 1.3 joka on aiheuttanut aika monta serverin kaatumista.
    Kohta pitäisi ilmestyä 1.4 joka varmaankin korjaa aivan kaiken....tai sitten ei.

Tuohon connection probleemaan voipi olla monta eri syytä,tässä ainakin mitä minä olen havainnut eli mulla oli reititin mallia Telewell ja bf2 peluu onnistui vaihtelevasti ja kun otti tuo laatikon pois välistä niin yhteys ei katkeillut.Ja jos peli nykii eli lagittaa niin kannattaa ottaa resoja ja muita herkkuja niin vähiksi että pelaaminen on nautittavaa.

3. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Pakko tarttua tuohon. :) Lagittaa/Lag/Lagaaminen tarkoittaa yhteyden pätkimistä. Tökkiminen taasen tarkoittaa että peli pistää koneesi polvilleen.

No mutta asiaan siis. BF2 tökkii aina, joka päivityksessä, jokaisella koneella ja aina huonoon aikaan. Sille ei vaan noi mitään. Jokin maailman monista vinkeistä voi toimia, muuta niin kuin mainittiin, odota 1.4 patchia.

Last edited: Aug 17, 2006
  4. jp.69

jp.69 Guest

Lagittaa/Lag/Lagaaminen tarkoittaa yhteyden pätkimistä

Kirjoitti Shagrath

Minusta se ei ole yhteyden pätkimistä vaan enemmänkin tapahtumien "laahaamista" eli kun olet jo ampunut jotain niin asia tapahtuu 2-3 sekunnin kuluttua.Tämä jos mikä on raivostuttavaa koska siinä ajassa viholainen on kerinnyt teurastaa sinut vaikka veitsellä etkä itse pysty tekemään mitään ja peli eikun jatkuu..

5. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    Lag
    From Wikipedia, the free encyclopedia

Lag often refers to delays experienced in computing communications, however it may also apply to written or other forms of communication.

Within computing, Lag refers to the time taken for a packet of data from the sending application to the receiving application. This includes both transit time over the network, and computer processing time at both the source and destination computers.

Whilst in the strictest sense every packet experiences lag, the term lag is implied to refer to noticeable delays to the user caused as a result of extended or unexpected delay. As the time taken for a packet to travel from a server in Europe to a client nearby in the same region is likely to differ from a trip from Europe to the Americas or Asia, it is possible that two users may experience connections to the same server with a different extent of network lag.

6. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    kyl se ainaki lanissa toimii ja yksinpelissä mutta netissä jökittää mut mä oottelen sitä 1.4 patchiä jos sit vaikka toimisi

7. jp.69

jp.69 Guest

kannattaa aina katsoa kyseisen servun pingi niin ei ainakaan siitä jää kiinni.
    itse hylkään yli 300 pingit koska pvat aina lian kaukana.

Share This Page