Battlefield 2 ongelma!

Discussion in 'PC:n pelit' started by kalmari90, Aug 27, 2010.

1. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli tänään pitkän tauon jälkeen asensin BF2 koneelleni ja huomasin ettei homma olekkaan enää niin yksinkertainen, kuin joskus oli.. Mutta sain ongelmien jälkeen pelin käyntiin ja pääsen jopa servuille. Ongelmat alkavat, kun roundi loppuu. Eli hyvin usein roundin lopussa peli heittää minut takaisin kirjautumis valikkoon ja antaa erroria (en tarkkaan muista mitä siinä sanotaan lisään tekstin, kun taas saan kyseisen ilmoituksen). En myöskään saa käyttööni millään servulla unlockkaamiani aseita olen siis, joskus muinoin saanut kaikki aseet unlockattua, mutta viime peli kerrasta on ainakin vuosi... Eli ovatko uudet pathit sekoittaneet accounttiani vai missä vika. Global scorenikaan ei päivity BFHQ:ssa. Käyttöjärjestelmäni on 64-bit windows 7 ja olen asentanut ensin BF2->path 1.41->BF Special Forces->path 1.41->path 1.5->PBsetupilla päivittänyt punkbusterin ajantasalle. Eli missähän mahtaisi mättää...? Kiitos avustanne jo etukäteen!!

2. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    "there was an error reading from the server" tuommoinen teksti ilmestyy aina, kun rundi loppuu.. ja kirjaa ulos tunneksestani. Eikä vieläkään muutaman päivän jälkeen ole pisteet päivittyneet, enkä edelleenkään voi käyttää unlokattuja aseitani..

3. arffman

arffman Regular member

Trophy Points:
    28
    Minkäläinen BF2 versio sulla on? BF2 ja Special Force omilla leyillä vai samassa koko paska?Jos omilla, niin asenna eka BF2, sitten Special,sitten 1.41 patch ja sitten vasta 1.51. Patchit viimeiseksi.Kerkesin itse hävittää koko pelin, niin ei voi testata enää.2142 vaan jäi.Jos löytää servuja, eikä ne näy punaisena, niin asennus on onnistunut.Silloin on päivitys onnistunut.

Last edited: Aug 30, 2010
  4. velho434

velho434 Regular member

Trophy Points:
    26
    tarkista kanssa että pelaat ranked servereillä ja että serverissä ylipäänsä saa/voi käyttää unlocked aseita (Kyllä olen törmänty sellaisiinkin)

5. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Noniin nyt sitten jotain tapahtunut jossain, koska eilen kun rupesin pelaamaan kaikki olikin kunnossa?! Eli siis vika oli jossain muualla kuin omassa koneessani. Unlock aseet toimivat taas ja pisteet ovat päivittyneet. Palautuminen kirjautumis valikkoon saattoi johtua windowssin palomuurista, koska kun kytken sen kokonaan pois päältä pelatessani ei tätä ongelmaa ole enää esiintynyt. Osaisikohan joku viisaampi kertoa mitä pitää tehdä, että palomuuri ei kränäisi vastaan? Jotain portteja vissiin pitäisi availla tms.. Olen kyllä sallinut windows palomuurin asetuksista bf2.exen.

6. arffman

arffman Regular member

Trophy Points:
    28
    Kyllä sen pitäisi riittää,että hyväksyy sen palomuurin läpi.Itse ei ole ikinä tarvinnut avata millekkään pelille portteja.Käytössä on windowsin oma palomuuri.

Share This Page