Battlefield 2 onkelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by kenenisa, Oct 8, 2006.

1. kenenisa

kenenisa Regular member

Trophy Points:
    26
    Latasin juuri koneelleni BF2:n 1.4 full patch-tiedoston EA:n sivuilta. Edellinen (eli pelin alkuperäinen) versio oli 1.02 ja jotain. Päivitin siis suoraan 1.02 versiosta uusimpaan 1.4 versioon, tai ainakin luulin päivittäneeni. Pelin alakulmassa oleva version numero on nyt 1.129 ja jotain eli 1.12 tai 1.13 ainakin minun logiikkani mukaan. Latasin normaalisti päivityksen, tiedoston koko oli 530 Mt, suoritin tiedoston ja InstallShield Wizard aloitti bf:n päivityksen 1.4 versioon (ainakin itsensä mukaan). Sen lisäksi päivityksen jälkeen tuli toinen ongelma itse peliin: en pääse millekään servuille multiplayerissa. Aiemmassa versiossa pääsin lähes jokaiselle, mutta nyt tulee aina kun yritän mennä mille tahansa servulle, tällainen ilmoitus "Your connection failed. Check your network tms." Mistä tällainen voisi johtua?

2. kaiasp

kaiasp Regular member

Trophy Points:
    26
    Asenna koko peli uudestaan.Itse jouduin myös tekemään sen.Eli,peli+1.4 päivitys.

3. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    Oletko tsekannut palomuurin asetuksia. Pätsi kun muokkaa EXEä ja jotkut palomuurit tulkitsevat päivitetyn version eri ohjelmaksi kuin aikaisemman ja estävät pääsyn nettiin. Saatko BFHQ:n sivua näkyviin? Saan aina sillöin tällöin saman virheilmoituksen, mutta kun käyn BFHQ:ssa ja palaan servunäytölle, niin homma taas pelittää. Onko taustalla mitään verkkoliikennettä käyttävää esim XFire joskus tuntuu blokkaavan BF2:n serveri joinaamiset jne.

4. kenenisa

kenenisa Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, tosta palomuuristahan se johtukin, Windowsin palomuuriasetuksissa Battlefield 2 ei ollutkaan enää ton päivityksen jälkeen sallittujen ohjelmien listalla. Rasti Battlefieldin kohalla ruutuun vain ja moninpeli taas pelittää! Kiitos avusta, Haywire. Toinen ongelma on tosin vielä. Miksiköhän mun accountin BFHQ:n statsit tai mitkään pisteet ei päivity ollenkaan? Loin tän accountin multiplayer-valikon kautta moninpeli-accountiksi, mutta silti pisteet eivät päivity. Siellä lukee vain "Account created 27.09.06" ja "Last multiplayer battle (vai mikä se olikaan en muista tarkalleen) 27.09.06 eli pisteeni eivät päivity.

5. Kikko91

Kikko91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Se versio numero siel kulmassa on ihan päin persettä sinne ei tarvii kattoo. Ja jos statsit ei päivity se voi johtua siitä ettet pelaa ranked servuilla.

Share This Page