Menee noin 50%n varmuudella väärään paikkaan tämä aihe.. Eli kysyisinkin vähän niinkuin gallubbina että kuinka moni muu on törmänny BF2:ssa idiootteihin jotka harrastaa TEAMKILLiä? Ensinnäkin ihmetyttää että MIKSI joku tekee niin? Miksi kaikki ei pelaa joukkueena ja ammu vihollisia eikä jatkuvasti omia? Kuinka niistä pääsee eroon(siis teamkillerseistä)?? Meinaa nimittäin todellakin ottamaan päähän kun joku mulkku jää "syntymä" paikan kohdalle odottamaan ja ampuu miljoona kertaa hengiltä heti kun syntyy, vai onko siinä joku bugi/harha joka saa näyttämään sen että joku tappaisi jonkun vaikka oikeasti ei tappaisikaan? Tänään nimittäin ollaan törmätty kolmeen sellaiseen pelaajaan joka ampuu omia.. Ja kaiken huippu on se kun sit kysyin yhdeltä et miksi se mua ampuu niin sanoo että mä oon muka ensiks anpunut monta kertaa. vaikka omia en ammu vaan ainoastaan vihollisia. Eli toisaalta tiedätteko servereitä joilla pelaa asiallista porukkaa? Joilla on selvät pelisäännöt ja eivät ole henkisesti kymmenenvuotiaan tasolla? Eli saisko IP:tä kehiin?
Mahtaako tuommoisista päästäkään eroon muuten kuin hakeutumalla klaaniin tai käyttämällä servuja joissa potkitaan muutaman teamkillin jälkeen. Itse en ole viime aikoina teamkillereihin pahemmin törmännyt. Semmoinen jätkä oli kyllä mikä kokoajan pisti jotain "enemy activityä" pikaviestinä, eikä se servu jonkin takia tukkinut sen suuta automaattisesti. Alko koko porukkaa tympimään ja saatiin onneksi potkittua pois se sankari lopulta.
No on niitä tullu nähtyä jotka turhautuu ja alkaa muita häirittee mut kyl sen saa potkittua pihalle lähes aina. "Punished For teamkilling" ni eiköhän se lennä pikku hiljaa. Miksi? No on olemassa Servuja joilla on bugi vai oliko se siinä päivityksessä että näät omat ukot vihollisena. Itse olen just tusinan tappanut tuon takia omia koska yksinkertaisesti nään vihollisena :/ ei muuten kuulu mun hommiin tuo. Katso serverin kuvauksesta että missä Teamkill on ankarasti tuomittava ja seurauksena potkut servulta ni mene sinne. Vahingossa. Noita sattuu kaikille varsinkin jos autolla vähän hurjistelee ja mutkan takana oma ukko joka jää alle ni ei voi mitää. Samoin kuin Helikopteril tykittäessä saattaa omaan osua tieämättä. Tyhmin teamkill on että ohjaessani kopteria se tuhotaan raketilla ja mukana olleen miehistönjäsen merkittiin mun tappamaksi. "LOL" tekstiä sitte vaan tuli siltä
Niin no vahinkoja tietty sattuu, mut ne jotka vartavasten omia ampuu niin.. Voi juma et ne ottaa pannuun..
Ainahan voi aloittaa kick voten tuollaisia vastaan, tosin hyvin epätodennäköistä että moinen potkittaisiin äänestyksen tuloksena pois. Ja tosiaankin kannattaa mennä vain sellaisille servuille, joista potkitaan pois jos harrastaa moista. Itse törmäsin eilen tyyppiin, joka himoitsi ilmeisesti hekoa niin kovasti että päätti ammuskella meitä muita siinä odotellessa ja nakkasipa pari C4:sta lähistölle ja räjäytteli niitä. Ei kuitenkaan pyrkinyt tappamaan vaan ainoastaan vahingoittamaan.
BF2:sta en osaa sanoa, mutta onhan noita joka pelissä. On kavert ammuskella monta kertaa kun ovat halunneet itselleen aseen mikä on käytössä.
Pari kertaa olen pelannut sellaisella servulla jossa on "friendly fire" poissa käytöstä, eli omia (eikä itseäänkään) voi vahingossa tappaa. Eikun vaan 5 räjähdyspanosta jalan alle ja räjäytyksen jälkeen laskuvarjolla alas =P
Noista teamkilleistä vielä, että nykyään yhä useammin huomaa semmoista trendiä noiden snipereiden keskuudessa että kun halutaan lentää helikopterilla, hävittäjällä tms., ammutaan heti alussa vaan surutta lentäjä/wingman istuimelleen ja mennään itse sisään. Kyrsii vaan aikalailla tällainen käytös. Kickiä sais heilahtaa jo siitä. Mikäli joku pystyisi serverilleen sellaisen scriptin laittamaan, olisin henk. koht. hyvin kiitollinen. + spawnkillaavat APC:t pois Strike at Karkandista ;-)
Juu tämähän on nyt muotia. Oikeastaan odotellessa konetta aletaan tappamaan omia surutta. Kaikki mahdollinen tehdään päästäkseen lentämään tai ajamaan tankilla. Tuollasta Kick systeemiä tuskin kuitenkaan saada aikaseksi. Ongelmana monesti se että tapetaanko todella vahingossa vai tahallisesti. Koko systeemi olisi rakennettava erilailla koska nykyinen ei toimi.
Nimenomaan. Saa nähdä saavatko kuitenkin uusien päivitysversioiden yhteydessä jotain ratkaisuja tähän. Lienee kuitenkin jo asiasta korjausehdotus pelinkehittäjille lähteneen.
Tästä tulikin mieleen varsinkin tuo miina juttu. Kun oman tiimin pelaaja jättää miinan ja toinen ajaakin siihen tyhmyydessään niin tämän päälle vielä rankaisee niistä. Toki jos oma pelaja heittelee omien kulkuneuvojen alle miinat ja omalla pesällä niin ihan syystä lentää ulos tuollasesta. Vaikeaa tuo määrittäminen kuten huomaa vieläkin... @Threat Ihana muute APC tai tankilla ajaa siinä Strike at Karkandilla ja pistää porukkaa lentämään heti kun syntyy ja pisteitä ropisee, HC-buttieboy tyyliä tämä. Toki olisihan se hienoa, että olisi kaupunkikenttä ilman tankkeja, näin tasapuolisesti =)
@stillborn Jep, ei sitä ihan kaikkee ehdi nyt seurata. Sitäpaitsi kenttiähän ollaan kehitetty melkoinen määrä tässä mutta mahtaako tuo kenttä kuulua edes näihin virallisiin map packeihin?
Joo. Tuo aaxxeell:n mainitsema miinajuttu on kyllä kans melko tympeä. Eipä siihen taida muuta ratkaisua olla kuin pistää ne sellaiseen paikkaan josta vihollinen näkee sen huonosti, mutta oma pelaaja hyvin, kuten vaikka jonnekin mäen yläpäähän jos vihollinen alhaalla, tai sillan siihen päähän, josta vihollinen ei sitä huomaa ajaessaan sillan yli. Silti joku jengi ajaa tietysti tuhatta ja sataa jollain hiekkakirpulla siihen ja tulee 3 punishia. Tuntuu näitä tapahtuessa aika usein vaan siltä että pitäis liittyä johonkin klaaniin jossa näistä asioista olisi tarkka, järkevä kontrolli. =I ja kyllä tuo strike at karkand on henkilökoht. ottanut päähän niiden apc:n osalta. Harvojen herkkuahan se on päästä niillä ajamaan ja ne harvat sitten löytyvätkin "yllättäen" mitalisijoilta. Pistää vaan jalkaväkisotilaan sinko/miinakäden kutiamaan semmoinen meininki. =
Juu, törmätty on näihin "teamkillereihin" kyllä se vähän syö peli intoa kun tollasta esiintyy. Onneksi sellaiset potkitaan aika herkästi yleensä pellolle.
itsekkin olen törmännyt näihin idiooteihin :/ ja niin ku joku tuossa sanoi. niin ne tappavat surutta omia että saavat tankin/lentokoneen... niin ja tää miina juttu ne on joko noobeja kun ne miinathan näkyy pääkallona ruudussa...
Eipä voinut kuin nauraa taas vaikka ehkä itku sen tollon puolesta olisi ollut enemmankin paikallaan. Shangri Peninsula (?) kentässä miinoitin rampin siten että sivuilta pystyisi hyvin omat kiertämään, mutta vihollisen ajoneuvot eivät välttämättä niitä huomaa alas hurjastellessaan. No, oman ohjastama humwee sitten ajoi ramppia ylös ja asetuin ensimmäisen miinan päälle ja viitoin aseella, että kiertäisi. Laitoin jopa viestin tiimille ja pyysin kiertämään reunaa myöten. Tyyppi aikansa tööttäili ja lopulta ajoi päälleni sekä räjähti miinaan. Ja eiköhän vielä antanut rangaistusta perään. Alkoi vielä syytämään solvauksia päälle. Sattui vain niin, että servu oli klaanini (=M4G=)servu, joten potkut ja bannit tuli melko nopeasti.