Kuinkas monelle tuo uus patchi on tehny temppuja??? Itellä rupes temppuileen sillait, et servulle yhdistämisen jälkeen heittääkin työpöydälle takas silloin tällöin ja välillä kesken pelinkin. Kaverilla rupes graffat nykiin ja lagaan, sen verran pahasti et vain commander ja sniper hommat onnistuu hyvin... lähitaistelusta ei tuu kaverilla mitään... Joko uudessa päivityksessä oli jotain mikä nosti konetehovaatimuksia (ja sen takia kaverilla rupes lagaan) tai sitten jotain muuta pielessä, mun mielestä ainakin.
Toi on ainakin ihan yleistä, että heittää työpöydälle kun yrittää joinata servulle ja servut kaatuu vähän väliä. Lagimista ei ainakaan mulla ole, mutta eihän sekään ole pois suljettu. Kannattaa kaveris kuitenkin ekana tarkistaa koneen kunto. Se on vaan niin, että kun EA tekee uusia päivityksiä, niin vanhojen bugien tilalle tulee uusia bugeja. Siitä ei pääse mihinkään.
Samat temput tekee mulla kanssa. Nyttemmin harvoin, mutta kuitenkin n. joka 10:s kerta heittää työpöydälle. Grafiikoiden nykiminen tuli kanssa uuden patchin mukana myös. 1.22:een asti pystyin pelaamaan täysillä graffoilla jokaista karttaa, piirtoetäisyys 90%. 1.3 myötä pitää pelata mediumilla, jotta toimii moitteettomasti. Ja koneen kunto on sama ellei parempi kuin ennen. Kellotin hieman...kokeilin myös vanhoilla kelloilla ja sama nykiminen. EA Games, Challenge Everything!
Nooh...silloin tällöin nakkaa tosiaankin työpöydälle latauksen yhteydessä ja joskus ei ole tuo singon ammus tahtonut putkesta lähteä kun taas toisinaan näyttää lähtevän kaksi peräjälkeen vaikka vain yhden olen itseasiassa laukaissut. Sattuuhan noita, mutta Armored Fury kyllä rulaa!! Meinasin jo tuossa heittää pelin romukoppaan pölyyntymään, mutta AF pelasti tilanteen *8)
Toi että se heittää työpöydälle korjaantu mulla ainakin sillen et en pistäny sitä join game nappii heti ku se oli ladannu mapin. Ku jos sitä painaa heti ei ainakaan mun kone pysty käsitteleen kaikkee dataa niin peli sammuu.