Mulla tulee randomisti tuo battlefield 3 lakkasi toimimasta ilmoitus eli siis peli kaatuu. Oon koittanu kaikkea asentanu pelin uusiks, korjannu asennuksen kolme kertaa, päivittäny pb, runnanu järjestelmänvalvojana myös originiä ja mozillaa ja olen laskenut ylikellotukset. Niin että mitäs tässä pitäis tehdä? Ja yksi kysymys vielä kun alensin kellot niin voinko hypätä takaisin suoraan ylikelloihin kun mulla on se tallennettuna profiilissa afterburnerissa vai pitääkö mennä pikkuhiljaa ylöspäin? Kiitos Specsit AMD PII X4 955 BE 4GB DDR2 GTX 460 WINDOWS 7 64-BIT
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-88/battlefield_3_ongelmat_keskustelu-905302/11 Kannattaa käyttää hakua ja tarkastaa onko asialle oma ketju...
Jos tiedät kellotuksesta noin paljon niin suosittelen poistamaan koko afterburnerin. Ja onko vaikeaa postata tuonne alkuperäiseen ketjuun, sieltä saat kuitenkin vastauksen.
Jepjep, kuten sanottua. "Battlefield 3 "virallinen" ketju, kaikki muut ketjut tullaan ohjaamaan tähän ketjuun." Se että ei jaksa/viitsi postata tai etsiä tuolta ei ole mikään syy. Lukko