Battlefield 4 ULTRA asetuksilla Fraps ja MSi afterburner ei toimi Harmi MSI ab on tosi hyvä ohjelma Mut löysin toisen ohjelman katso video linkki Battlefield 4 ULTRA settings
Erittäin hyvä ketjun aihe ja monella tavalla kiinnostava ja ajankohtainen. Lisäkiitos vielä Sokar80: lle Bandicamista. Ihme ettei kukaan muu ole tehnyt vertailevaa videota. Minä tein videon: Samalla pelin versiolla, samalla mittaus softalla, samat asetukset ja samalla prossulla. näyttis on Nvidian ja mulla oli hivenen isompi roso käytössä. Sokar80: Radeon 7970: lla n.19-41FPS: tä. Mulla GTX 670: llä n. 34-58FPS: tä. Noin parin viikon pelipäivitysten jälkeen tuli n. +10FPS: tä lisää. Vertailevia videoita vaan kehiin!
BF4 betassa oli monia FPS bugeja, kannattaa ottaa huomioon. Esim, asetusten muuttaminen Low - High ei vaikuttanut FPS mitenkään, eli varmaan Betassa oli natiivit asetukset joita ei säätämällä pystynyt muuttamaan. Tosin itseä ei kiinnosta tapella prossuista ja näyttiksistä.
Itsellä toimi sulavasti koko beta, ei voi valittaa (tosin tuo videoni ei toimi yhtä sulavasti) noin tunnin session pelasin pisimmillään kerralla. Testailin myös ytimien käyttö %: ja. 2. ydin rasittui n. 80% muut alle 50%. Pelin asetuksia pystyi kyllä muuttamaan esim. laatu ja reso. Se ainakin näkyi siinä selvästi parantuneena kuvana. Millä on noi FPS: t mitattu?