ois pieni ongelma: latasin tossa battlefieldin uusimman (mut siis tottakai käyn ostamassa sen heti ku oon pelannu sen) nii tota se toimii kyllä mut ongelmana on se että en pääse valikkoo pidemmälle johtuen siitä, että kun pistän kursorin esim single player - palkin päälle, nii se ei niiko ota sitä, vaan pitää mennä paljon vasemmalle ja alemmas, silleen että kursori ei oo lähelläkää sitä singleplayer palkkia, nii sitte se ottaa sen. toivottavasti nyt tajusitte mitä ajan tässä takaa mutta mikä neuvoksi? aattelin tässä että josse johtuu siitä että mulla on 32" F-HD näyttönä, eikai se siitä johu?
mulla oli sama ongelma tossa ihan normi BF2 mut mä sain sen ongelman sillä pois että vaihdoin vaan reson,ei siis toiminu Full HD resolla jostain syystä tiputin pykälän resoa niin ongelma hävis samalla.
pelin setupista pitää vaihtaa reso,mutta tossa voi kyllä myös olla ongelmana toi piraatti versio myös mut jos et pääse peliin vaihtamaan resoa niin sitten se on vähän vaikeempaa.
löysin ne pd-tiedostona olevat asetukset koneelta, sieltä sais muutettuu niitä mut mites sitte ku nehä pitäs saada sillee ett se peliki tajuis että niitä on muutettu. koetin vähä kaikkee mut eipä auttanu :/
no musa kyllä kommenttien perusteella mitä tosta REOADED versiosta luin nii kyllä isolla osalla tuntu toimivan, että kaipa tähänki ongelmaa joku ratkasu pitäs olla ja just leinmi kerto että sillä oli ostetussa versiossa sama ongelma.. että arvelisin että johtunee vaan tästä rikkaiden poikien näytöstä eli televisiosta, pitää varmaa ettii joku muu versio tostaki ellei kukaa tiiä ongelmaa ratkasua tai sitte käydä ostaa semmone kämäne pikkune tietokonenäyttö jos ongelmat ratkeis sillä
Koita tätä: Ohjauspaneeli -> Laitteisto ja äänet -> Näyttö. Tuolta tekstin suurennus pois päältä. Toinen mahdollinen ratkaisu: Etsi BC2-kansio tietokoneeltasi ja klikkaa BFBC2Game.exe -tiedostoa hiiren kakkosnapilla. Mene Ominaisuudet -> Yhteensopivuus ja ruksita "Poista näytön skaalaus DPI-asetuksen ollessa korkea".
no nyt toimii, poistin ton skaalauksen pois ! ei mikää turha jätkä tuo milf_82 kiitos tosi paljon ! ;D